خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم،

سه پروژه آموزشی در دانشگاه کاشان اجرا و به بهره برداری رسید

کد خبر : ۱۵۵۶۵

سه پروژه عمرانی آموزشی با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان اجرا و به بهره برداری رسید.

ایلنا - كاشان: سه پروژه عمرانی آموزشی با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از خیرین در دانشگاه کاشان اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگارایلنا در  کاشان،رییس دانشگاه کاشان، خوابگاه مرحوم حاج خلیل ترکیان (باباخلیل) را یکی از پروژه های مورد افتتاح این دانشگاه برشمرد و گفت: این مجموعه خوابگاهی با زیربنای یک هزار و 150 متر مربع در 20 سوئیت به بهره برداری رسید.

دکتر عباس کتابی، ظرفیت پذیرش دانشجو در این خوابگاه را 120 نفر ذکر کرد و اظهار داشت: برای ساخت این خوابگاه 700 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گفته وی، 50 درصد از هزینه ساخت این خوابگاه توسط خیر و 50 درصد بقیه از محل اعتبارات دانشگاه تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد: مهمانسرای این دانشگاه نیز با زیر بنای یک هزار و 600 متر مربع با هشت واحد دو خوابه، 15 واحد یک خوابه، یک واحد سوییت، یک واحد سالن سخنرانی و اجتماعات به بهره برداری رسید.

کتابی یادآورشد: برای اجرای این پروژه اعتباری بیش از شش میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس دانشگاه کاشان، از ایجاد خوابگاه امیرحسین ترکیان نیز در این دانشگاه خبر داد و یادآورشد: کلنگ احداث این خوابگاه نیز با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع به زمین زده شد.

در این مراسم با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس دانشگاه کاشان، نشان مهرورزان به خانواده مرحوم حاج خلیل ترکیان اهدا و تفاهم نامه احداث خوابگاه دانشجویی امیر حسین ترکیان نیز با این رییس این دانشگاه امضاء شد.

.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز