خبرگزاری کار ایران

دیروز صورت گرفت؛

رئیس‌جمهور به دیدار مادر و زیارت مزار پدر رفت

کد خبر : ۱۵۴۹۵۸

رئیس‌جمهور پس از دیدار مادر، بر سرِ مزار پدر رفت و با قرائت فاتحه، از خداوند بزرگ، براى آن مرحوم، طلبِ غفران و رحمت کرد. / روحانی به همه جوانان عزیزِ کشور توصیه کرد تا احترام و احسان به پدر و مادر را به عنوانِ یک وظیفه انسانى و اسلامى، هرگز از یاد نبرند.

روحانی عصر روز گذشته(پنجشنبه) به منظور دیدار با مادر و زیارت مزار پدرش، به سمنان سفر کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر روز گذشته(پنجشنبه) به منظور دیدار با مادر و زیارت مزار پدرش، به سمنان سفر کرد.

حجت‌الاسلام روحانی در آخرین ساعات سال ١٣٩٢ به زادگاهش رفت تا در هنگام تحویل سال جدید، در کنارِ مادر خود باشد.
رئیس‌جمهور پس از تحویل سال نو، گفت: خوشحالم که در دقایق اولیه سال جدید، پس از دعا به درگاه حق براى اعتلاء و پیشرفت کشور و موفقیت و عظمت ملت بزرگ ایران، توفیق یافتم دست مادرم را ببوسم و از دعاى خیر او برخوردار شوم.

روحانی به همه جوانان عزیزِ کشور توصیه کرد تا احترام و احسان به پدر و مادر را به عنوانِ یک وظیفه انسانى و اسلامى، هرگز از یاد نبرند.

رئیس‌جمهور پس از دیدار مادر، بر سرِ مزار پدر رفت و با قرائت فاتحه، از خداوند بزرگ، براى آن مرحوم، طلبِ غفران و رحمت کرد.

روحانی پس از سفر کوتاه خود به سمنان، به تهران بازگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز