خبرگزاری کار ایران

اکرمی در گفت‌وگو با ایلنا: / تکرار /

اولویت اصلی در سال ۹۳ باید تحقق اقتصاد مقاومتی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۵۵

روند رو به رشد مسئله پرونده هسته‌ای علی‌رغم کارشکنی دشمنان از جمله موفقیت‌های کشور بود / مطرح شدن طرح جهان عاری از خشونت توسط رئیس‌جمهور در سازمان ملل و تصویب آن نیز یکی دیگر از رخدادهای موفقیت‌آمیز در عرصه سیاست خارجی بود.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه اولویت اصلی در سال ۹۳ باید تحقق اقتصاد مقاومتی باشد، تاکید کرد: مهمترین دستاورد سال ۹۲، تحقق حماسه سیاسی بود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت: با فرا رسیدن سال نو باید به روح و روان خود نیز رسیدگی کنیم و به دل‌های خود بنگریم که اگر کینه و کدورت در دل‌ ما وجود دارد آن را پاک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اولویت اصلی سال ۹۳ چیست؟ بیان کرد: اولویت اصلی سال ۹۳، باید تحقق اقتصاد مقاومتی باشد. سیاست‌های ۲۴‌ گانه اقتصاد مقاومتی می‌تواند سال آینده را به سال شکوفایی اقتصادی کشور تبدیل کند و به تقویت استحکام ساخت درونی بینجامد.

مشاور عالی وزیر کار در بیان اینکه مهمترین دستاورد سال ۹۲ را چه می‌دانید؟ به تحقق حماسه سیاسی در سال قبل اشاره کرد و اذعان داشت: این حماسه نیز با حضور مردم در صحنه‌های انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن به ثمر نشست و دشمنانی که با تهدیدات خود می‌خواستند وجهه مردمی جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کنند، تحقق حماسه سیاسی را به چشم خود دیدند.

اکرمی با اشاره توافق ژنو و تلاش در عرصه سیاست خارجی تصریح کرد: روند رو به رشد مسئله پرونده هسته‌ای علی‌رغم کارشکنی دشمنان از جمله موفقیت‌های کشور بود.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: از سوی دیگر مطرح شدن طرح جهان عاری از خشونت توسط رئیس‌جمهور در سازمان ملل و تصویب آن نیز یکی دیگر از رخدادهای موفقیت‌آمیز در عرصه سیاست خارجی بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: همه این مشکلات با حضور مسئولانه مردم به صحنه‌های اقتصادی کشور حل خواهد شد و گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی نیز باید از سوی مسئولان پیگیری شود به نحوی که اقتصاد مقاومتی هدف اقشار مختلف مردم باشد.

وی با بیان اینکه امسال نیز دشمن به تهدیدات خود ادامه داد، اظهار داشت: مانع‌تراشی در مسیر مذاکرات هسته‌ای همراه با تهدیدات لفظی از سوی دشمن پیگیری شد، اما جمهوری اسلامی هوشمندانه و با درایت فضا را در سطح بین‌الملل به نفع خود تغییر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز