خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

ارائه خدمات پزشکی قانونی مازندران در نوروز ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۳۸

پزشکی قانونی استان از ۲۵ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ در هفت مرکز ساری، قائم شهر، بابل، آمل، محمودآباد، چالوس، تنکابن آماده خدمت رسانی به مسافران و شهروندان هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: خدمات پزشکی قانونی استان در نوروز ۹۳ ارائه می شود.

به گزارش ایلنا از ساری و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی اظهار کرد: این اداره کل در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیلات در ایام نوروز و خدمت رسانی به مسافرین و شهروندان اقدام به برقراری کشیک به صورت منطقه ای در هفت مرکز کرد.

وی افزود: همکاران پزشکی قانونی استان از ۲۵ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ در هفت مرکز ساری، قائم شهر، بابل، آمل، محمودآباد، چالوس، تنکابن آماده خدمت رسانی به مسافران و شهروندان هستند.

عباسی، نشانی و تلفن مراکز کشیک را در ساری بلوار آزادی ابتدای خیابان نهضت با شماره تلفن ۲۲۶۸۳۶۱ پیش شماره ۰۱۵۱ اعلام کرد و گفت: کشیک پزشکی قانونی بابل در نرسیده به پل موزیرج روبروی سپاه پاسداران مستقر است.

وی بیان کرد: بلوار بسیج لاله آمل، خیابان ساری کوچه ظرافت روبروی دادگستری در قائم شهر، جنب دادگستری محمودآباد اکیپ های مستقر پزشکی قانونی استان در آمل، قائم شهر و محمودآباد هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: اکیپ پزشکی قانونی مازندران در نوشهر پس از هتل ملک و تنکابن ابتدای ورودی تنکابن از چالوس شهرک آزادگان مستقر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز