خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

زنگا: برای شکست استقلال آمده بودیم / گل دوم استقلال مشکوک بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۱۰

ما برای پیروزی به تهران آمده بودیم و قصد داشتیم استقلال را در خانه اش شکست دهیم.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال الجزیره امارات پس از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: هدف ما این بود که بتوانیم در تهران استقلال را شکست دهیم اما آنها خیلی خوب بازی کردند و شانس پیروزی هم داشتند.

به گزارش ایلنا، والتر زنگا پس از تساوی ۲ بر ۲ سه شنبه شب تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران ضمن بیان این مطلب افزود: ما برای پیروزی به تهران آمده بودیم و قصد داشتیم استقلال را در خانه اش شکست دهیم.

وی ادامه داد: با این حال تقصیر از خودمان بود که بعد از جلو افتادن گل خوردیم. البته گل دوم استقلال مشکوک بود و من حرفی در مورد آن ندارم. به استقلال تبریک می گویم که یک بازی خوب را به نمایش گذاشت. به بازیکنان خودم هم تبریک می گویم که خیلی خوب بازی کردن و اجازه ندادند که استقلال به پیروزی برسد.

زنگا در مورد اینکه تیمش دفاعی بازی کرد گفت: فکر می کنم ما در خط دفاعی مشکلی نداشتیم. فلسفه من این است که بیشتر از حریف گل بزنم نه اینکه از تیم حریف گل نخوریم. به همین خاطر در نیمه دوم با سه مهاجم حمله کردیم تا بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال الجزیره امارات در مورد عملکرد داور نیز خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنان ما روی هوا پریدن دو بار با ضربه آرنج مصدوم شدند اما داور هیچ کارت زردی به بازیکنان استقلال نشان نداد. وقتی به ابوظبی برگردیم در بازی برگشت داوری همین شرایط را خواهد داشت. ما با همین یک امتیازی که گرفتیم به کشورمان برمی گردیم و حرف دیگری برای گفتن نخواهیم داشت.

وی در ارزیابی اش از بازی های گذشته گفت: هر سه تیمی که ما با آنها بازی کردیم نمایش خوبی داشتند. با این حال اعتقاد دارم هنوز هیچ کاری نکرده ایم و سه بازی دیگر باقی مانده که کار اصلی در دور برگشت خواهد بود. برای ما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و باید به فکر بازی های برگشت باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز