خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه های علمیه فارس:

برگزاری مراسم نوروز با دهه فاطیمه منافاتی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۶۲

نگاه اسلام به نوروز مثبت است وبرگزاری مراسمات این ایام با دهه فاطمیه منافاتی ندارد.

ایلنا: مدیر حوزه های علمیه استان فارس با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با ایام نوروز، گفت: نگاه اسلام به نوروز مثبت است وبرگزاری مراسم این ایام با دهه فاطمیه منافاتی ندارد.

به گزارش خبرنگارایلنا ازشیراز، حجت الاسلام محمد هادی رحیمی صادق ظهرامروز سه شنبه با تاکید بر این نکته که دهه فاطمیه منافاتی با ایام نوروز و بهار ندارد افزود: دین اسلام با طبیعت انسان مقابله نمی کند اما مردم باید حرمت این ایام را رعایت کنند.

وی درادامه از برگزاری جشنواره علمی و پژوهشی علامه حلی درشیراز خبرداد وافزود: تاکنون حدود سه هزار اثر برای حضور در این جشنواره ارسال شده که ۵۰۰ اثر به مرحله انتخاب نهایی راه یافته است، افزود: این جشنواره برای اولین در این سطح برگزارمی شود.

مدیر حوزه های علمیه استان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش به استقبال مردم فارس برای حضور در حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در فرودین ۹۳ المپیادحوزه های علمیه با حضور تمامی حوزه های علمیه استان فارس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رحیمی صادق افزود: خوشبختانه تاکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر برای حضور در حوزه های علمیه در فارس ثبت نام کرده اند که در این میان تعداد ثبت نام کنندگان با تحصیلات عالیه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: ۳۰۰ نفر از ثبت نام شدگان حضور در حوزه های علمیه دارای مدارک تحصیلی عالیه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز