خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با العین:

جو استادیوم برای تراکتورسازی چندان تأثیری نخواهد گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۵۶

مقابل ۸۰ هزار هوادار ایرانی تیم الجزیره را شکست دادیم.

ایلنا: کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در ایران سال گذشته در مقابل دیگر تیم کشورتان، مقابل ۸۰ هزار هوادار ایرانی تیم الجزیره را شکست دادیم و پس جو استادیوم برای ما چندان تأثیری نخواهد گذاشت.
به گزارش ایلنا مرتضی اسدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تیم العین گفت: العین می‌خواهد در خانه سه امتیاز کسب کند، ولی باید به تیم تراکتورسازی نیز احترام گذاشت چرا که ما هم می‌خواهیم روند رو به جلوی خود را حفظ کنیم و بتوانیم در صدر جدول باقی بمانیم.
وی افزود: خوشبختانه در این چند روز آماده سازی خوبی داشتیم و همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند. از باشگاه العین و مسئولین کشور امارات به خاطر مه‌مان نوازی خوبی که داشتند تشکر می‌کنم.
اسدی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم بتوانیم نتیجه بازی به نفع ما باشد و به همین خاطر نیز خواهیم جنگید.
کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا جو استادیوم در بازی ان‌ها تأثیر خواهد گذاشت یا نه توضیح داد: طرفداران عامل مهمی در پیروزی بازی هستند، اما در ایران سال گذشته در مقابل دیگر تیم کشورتان، مقابل ۸۰ هزار هوادار ایرانی تیم الجزیره را شکست دادیم و پس جو استادیوم برای ما چندان تأثیری نخواهد گذاشت.
اسدی افزود: بازی بسیار خوبی مقابل لخویا انجام دادیم و در این بازی با راهکارهایی که سرمربی تیم در نظر گرفته بازی بسیار خوبی انجام خواهیم داد تا بتوانیم مقابل این تیم به برتری برسیم چراکه ما تراکتورسازی هستیم و برای کسب نتیجه بازی می‌کنیم.
وی در خصوص نبود چند بازیکن برای این بازی گفت: ما درست است که برای این بازی حامد لک و نصرتی را نداریم ولی ما و بازیکنان تیم همه تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم جای آن‌ها را پر کنیم و بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند نتیجه این بازی را به سود خود رقم بزنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز