خبرگزاری کار ایران

سرمربی تراکتورسازی تبریز:

کیفیت بازیکنان تراکتور از بازیکنان العین کم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۴۹

برای تضمین صعود به ۱۰ امتیاز نیاز داریم.

ایلنا: سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: تفاوت تیم تراکتوسازی و تیم‌های دیگر این گروه در آن است که آن‌ها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند ولی تراکتورسازی حتی یک بازیکن خارجی ندارد.
به گزارش " ایلنا "، " تونی اولیویرا " در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تیم العین با بیان اینکه تیم تراکتور سخت مشغول کار بر روی پیروز شدن در مسابقه برابر العین و یا حداقل کسب یک امتیاز این بازی است، گفت: بازی سختی پیش رو داریم، چرا که تیم مقابل از بازیکنان خارجی بسیار قوی استفاده می‌کند. همچنین باشگاه العین در این چند روزه از هواداران خود خواسته است تا در این بازی آن‌ها را حمایت کنند. با وجود اینکه تراکتورسازی بازیکنان خارجی مثل تیم العین ندارد ولی ما در داخل میدان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.
وی افزود: العین بازی را با فشار زیادی بر روی ما شروع خواهد کرد. العین تیم قوی است و این تیم با تیم العین لیگ امارات کاملا متفاوت است. آن‌ها در بازی اول در مقابل لخویا عملکرد خوبی داشتند و در مقابل ما نیز توانسته‌ایم در مقابل التحاد و لخویا بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.
تونی اولیویرا در خصوص حضور علی کریمی اظهار داشت: علی کریمی در دیدار مقابل العین در لیست ۱۸ نفره تیم حضور دارد ولی محمد نصرتی و حامد لک به دلیل محرومیت در این بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: من آرزو می‌کنم همه از این بازی لذت ببرند و با این حال تلاش در این بازی خیلی مهم است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم امتیازات خود را به ۱۰ برسانیم و بتوانیم صعود به مرحله بعد را تضمین کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز