خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفت و گو با ایلنا: / تکرار /

حضور مردم در صحنه های مختلف نظام را تثبیت و حفظ کرد

کد خبر : ۱۵۴۶۲۱

این که امروز کسانی طرح حکومت اسلامی را بدون توجه به نقش مردم مطرح می کنند و این گونه القا می کنند که این نظر امام بوده است بهتر است شهامت این را داشته باشند که بگویند این نظر خودمان است چرا که حکومت اسلامی تنها زمان ظهور حضرت مهدی(عج) شکل می گیرد.

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اسلام، رهبری، و مردم سه رکن اساسی این انقلاب بودند پس از انقلاب نیز ما پیروزی های دوران هشت ساله دفاع مقدس را مدیون مردم هستیم و حضور مردم در صحنه های مختلف بود که این نظام را تثبیت و حفظ کرد.

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به سالروز دوازدهم فروردین گفت: در این روز باید به خاطر داشته باشیم که حر ف ما همانی است که امام گفت یعنی جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر است.

وی با تاکید بر این که جمهوریت از ارکان حکومتی نظام ما است، گفت: ما شاهد بودیم که وقتی در سال ۴۲ نقش مردم کمرنگ می شود، حرکت آنها منجر به انقلاب نشد اما در ۲۲ بهمن نقش مردم و جمهوریت بود که انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساند.

رئوفیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر سه پایه استوار است، گفت: اسلام، رهبری، و مردم سه رکن اساسی این انقلاب بودند پس از انقلاب نیز ما پیروزی های دوران هشت ساله دفاع مقدس را مدیون مردم هستیم و حضور مردم در صحنه های مختلف بود که این نظام را تثبیت و حفظ کرد.

وی افزود: این که امروز کسانی طرح حکومت اسلامی را بدون توجه به نقش مردم مطرح می کنند و این گونه القا می کنند که این نظر امام بوده است بهتر است شهامت این را داشته باشند که بگویند این نظر خودمان است چرا که حکومت اسلامی تنها زمان ظهور حضرت مهدی(عج) شکل می گیرد.

رئوفیان با بیان این که برخی از تفسیرات مطرح شده از جمهوری اسلامی ناشی از برداشتهای برخی از افراد است، گفت: طرح این موضوعات و رسانه ای کردن آن به نفع جامعه نیست این عده به نفع جامعه باید به آنچه اقتضائات جامعه است بپردازند و اظهاراتی را مطرح کنند که باعثدلگرمی مردم شود.

وی خاطر نشان کرد: باید در عبور از موانع موجود از بیان مطالبی که موجب می شود نقش مردم در کشور در اهمیت جلوه داده شود پرهیز کرد و افرادی که چنین کاری می کنند دچار خطای نابخشودنی شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز