خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده:

کتابخانه تخصصی " هنر " در فرهنگسرای اشراق خدابنده راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۱۲

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرتان خدابنده از راه اندازی کتابخانه تخصصی " هنر " در فرهنگسرای اشراق این شهرستان در سال آینده خبر داد.

ایلنا: سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرتان خدابنده، گفت: اقدامات برای ثبت انجمن های پژوهش، قلم، خبرنگاران و عکاسان جوان نیز تا پایان خرداد سال آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد برجی، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: کتابخانه تخصصی " هنر " ویژه ۱۱ انجمن هنری شهرستان خدابنده با پنج هزار جلد در حوزه تخصصی هنر از سال آینده در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه کتابهای این کتابخانه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تامین شده است، خاطرنشان ساخت: هنرمندان این شهرستان نیز می توانند با اهداء کتب هنری خود این اداره را در تجهیز هر چه بهتر یاری کنند.

به گفته برجی، در شهرستان خدابنده انجمن های قرآن و نهج البلاغه، شعر و هنرهای تجسمی به صورت رسمی فعالیت می کنند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با یادآوری از سرگیری جلسات دیگر انجمن های این شهرستان تصریح کرد: جلسات انجمن شعر و ادب نیز در دست پیگیری است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اقدامات برای ثبت انجمن های پژوهش، قلم، خبرنگاران و عکاسان جوان نیز تا پایان خرداد سال آینده نهایی خواهد شد.

" برجی " در ادامه تعداد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان را ۶۳ باب کانون عنوان کرد و گفت: کانون تخصصی کتابخانه ای به همت کانون کرامت شهرستان خدابنده در حال فعالیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز