خبرگزاری کار ایران

فراخوان سومین جشنواره سفرنگاری ناصر خسرو در بخش عکس منتشر شد

کد خبر : ۱۵۴۵۵۸

سومین جشنواره سفرنگاری ناصر خسرو، با هدف گسترش فرهنگ ثبت و انتقال تجربه سفر و با درنظر گرفتن جایگاه عکس به عنوان یکی از مهمترین اشکال سفرنگاری از زمان ابداع عکاسی تا به امروز، در خرداد ۹۳ برگزار می‌شود.

ایلنا: سومین جشنواره سفرنگاری ناصر خسرو، با هدف گسترش فرهنگ ثبت و انتقال تجربه سفر و با درنظر گرفتن جایگاه عکس به عنوان یکی از مهمترین اشکال سفرنگاری از زمان ابداع عکاسی تا به امروز، در خرداد ۹۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال دو مجموعه از عکس‌های خود که هر مجموعه شامل حداقل ۵ و حداکثر ۱۲ عکس باشد، در این جشنواره شرکت کنند.

شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به وب سایت سفر نگار به نشانی www. safarnegar. com مراجعه نمایند.

آثار ارسال شده توسط گروهی از متخصصین حوزه عکاسی و سفر داوری خواهد شد و عکس‌های برگزیده در نمایشگاهی که خرداد ماه سال ۹۳ برگزار خواهد شد، به نمایش گذاشته می‌شود. آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ فروردین ۹۳ است.

سومین جشنواره سفرنگاری ناصرخسرو در بخش‌های عکس، فیلم، سفرنامه مکتوب، سفرنامه صوتی، سفرنامه مجازی، بخش‌ ویژه سفرنامه‌های نوروز ۹۳، بخش ویژه سفرنامه‌های کودک و نوجوان، و بخش ویژه تور کارگاهی سفرنگاری برگزار می‌شود. شرکت علاقه‌مندان در چند بخش محدودیتی ندارد و اولویت در انتخاب، نمایش و داوری با آثاری است که مستند و دارای زمان و مکان مشخص باشند.

جشنواره‌ ملی سفرنگاری‎ ناصرخسرو قبادیانی با حمایت وب‎سایت ZORAQ. com، خانه جهانگرد استان تهران، انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران و مرکز پژوهش‎های تعطیلات نو برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز