خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کرمان خبر داد:

آمادگی۴۶۰ تیم و اکیپ ویژه در تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۷۰

پلیس با بیش۴۶۰ تیم و اکیپ ویژه با آمادگی کامل و استفاده از تجهیزات با ایجاد کمپ وایستگاه با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌ها ی مختلف در سراسر استان آمادهٔ خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

کرمان - ایلنا: فرماندهی نیروی انتظامی کرمان گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند شروع و تا پایان ۱۷ فروردین با بیش از ۴۶۰ اکیپ و تیم ویژه در بخش‌های تخصصی آماده امنیت و آرامش مردم خواهد بود.

به گزارش ایلنا از کرمان، سردار چناریان در جمع خبرنگاران افزود: فرماندهی نیروی انتظامی کرمان گفت: امسال در حوزه اجتماعی و ترافیکی و کار جمعی با ۱۶۴کشته نسبت به سال گذشته رتبهٔ اول را کسب نمودیم.

وی در خصوص دستاوردهای نیروی انتظامی در حوزهٔ امنیت اجتماعی وعامل پیشگیری در بحثجرائم خشن امسال ۱۰درصد کاهش داشتیم.

وی افزود: در بحثکشف وقوع جرائم به عنوان عامل پیشگیری از جمله سرقت در نیمه دوم سال جاری با افزایش ۱۴درصدی، نسبت به سال گذشته دستاورد خوبی دربحثپیشگیری از وقوع جرم به دست آوریم.

فرمانده نیروی انتظامی کرمان خاطرنشان کرد: در حوزه برخورد قاچاقچیان و کشف ۸۴تنی مواد مخدر نسبت به سال گذشته با۶۸ رشد درصدی مقام اول را در کشور کسب نمودیم.

وی در خصوص برگزاری چهارشنبه آخر سال گفت: برای پیشگیری از حوادثطرح ویژه‌ای با حضور و مشارکت و نظارت خانواده‌ها به صورت محله‌ای تحت عنوان امنیت محله وخانواده محور انجام می‌شود.

سردار چناریان به خانواده‌ها هشدار داد در خصوص پیشگیری حوادثاز نگهداری هرگونه مواد محترقه در منازل خودداری کنند.

چناریان در خصوص طرح نوروزی گفت: پلیس با آمادگی کامل و استفاده از تجهیزات با بیش۴۹۰ تیم و اکیپ ویژه با ایجاد ایستگاه و کمپ با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌ها در سراسر استان آمادهٔ خدمت رسانی به مسافران نوروزی است.

وی اظهار داشت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند شروع و تا پایان ۱۷ فروردین با بیش از ۴۶۰ اکیپ و تیم ویژه در بخش‌های تخصصی آماده امنیت و آرامش مردم خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی کرمان گفت: امسال سامانه‌ای با شمارهٔ ۱۱۰۱۲۰ برای تقدیر و گزارش خلاف رانندگان اتوبوس ایجاد کردیم که در این زمینه مردم ضمن تماس با پلیس، رانندگان متخلف را کنترل و معرفی خواهند کرد.

وی شعار نوروری نیروی انتظامی را امنیت، سلامت و نشاط، ره اورد نظم و قانون اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز