خبرگزاری کار ایران

نه ۳ هزار دلار را دادند نه پراید را؛

سلیمانی: حالا می‌توانم به تیم ملی موی‌‌تای برگردم / هیچ‌گاه تمریناتم را تعطیل نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۶۷

بعد از مدتی گفتند شرکت سایپا قبول نکرده و قرار شد همان ۳ هزار دلار را به من و عیسی علمدار نظام به عنوان تنها طلایی‌های این رقابت ها، پرداخت کنند.

قهرمان موی‌تای جهان گفت: حالا با تغییراتی که در انجم موی‌تای رخ داده می‌توانم دوباره به تیم ملی برگردم و برای کشورم مدال کسب کنم.

کاوه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص تغییر و تحولات در انجمن موی‌تای تصریح کرد: از این اتفاق بسیار خوشحالم. در گذشته من را از تیم ملی کنار گذاشتند، اما حالا می‌توانم دوباره به تیم ملی برگردم و در مسابقات مختلف برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی با اشاره به مشکلاتی که در گذشته برایش ایجاد شده بود، افزود: در مسابقات جام ریاست‌جمهوری که ۲ سال پیش به میزبانی کشورمان برگزار شد، وعده دادند به قهرمانان خارجی ۳ هزار دلار و به قهرمانان ایرانی یک دستگاه پراید جایزه بدهند، اما بعد از مدتی گفتند شرکت سایپا قبول نکرده و قرار شد همان ۳ هزار دلار را به من و عیسی علمدار نظام به عنوان تنها طلایی‌های این رقابت‌ها، پرداخت کنند.

قهرمان مسابقات موی‌تای جهان در سال ۲۰۰۸ کره‌جنوبی ادامه داد: علی‌رغم اینکه وعده پرداخت ۳ هزار دلار را به ما دادند، اما این پاداش هم به ما اختصاص نیافت. ما حتی اعلام کردیم حاضریم ۳ میلیون تومان بگیریم، ولی باز هم این پاداش به ما داده نشد که البته هنوز هم بعد از گذشت ۲ سال، پاداش این مسابقات را به ما نداده‌اند.

وی به وضعیت آمادگی خود اشاره کرد و گفت: من هیچ‌گاه تمریناتم را تعطیل نکردم و در مسابقات مختلف نیز حضور یافتم که آخرین آن رقابت‌هایی بود که در دماوند برگزار شد و من عنوان قهرمانی را به دست آوردم.

سلیمانی در پایان درخصوص احتمال حضور مجدد خود در تیم ملی موی‌تای یادآور شد: اگر دعوت شوم و البته بتوانم در انتخابی سربلند بیرون بیایم و دوباره عضو تیم ملی شوم، تمامی سعی خودم را می‌کنم تا در رقابت‌های پیش رو به خصوص مسابقات جهانی مالزی، خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز