خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ:

طرح ترافیک و زوج و فرد خیابان‌های تهران تا ۲۹ اسفند ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۰۶

بیشترین میزان ترافیک در بعدازظهرهای تهران است لذا خانواده‌ها در طول روز از ساعت ۸ الی ۱۵ خریدهای خود را انجام داده تا علاوه بر کاهش بار ترافیکی عصرگاهی، با مشکل ترافیکی و ازدحام مواجه نشوند.

ایلنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح زوج و فرد کماکان به قوت خود باقی است، گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد تا روز پنجشنبه ۲۹ اسفند در تهران اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار " حسین رحیمی " ضمن اشاره به تدارک برنامه‌های ترافیکی برای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخر سال از ادامه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد تا پایان ۲۹ اسفند ماه خبر داد و گفت: طرح آماده باش ۱۰۰ درصد نیروهای راهور برای ارائه خدمات از ۱۵ اسفند آغاز شده است.

وی اظهار کرد: برای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخر سال نیز تدابیر لازم جهت هماهنگی و کنترل ترافیک انجام و با توجه به تردد روزانه یک میلیون نفری جهت مراجعه به بهشت زهرا(س) در پنجشنبه و جمعه آخر سال، تدابیر لازم جهت برنامه‌های ترافیکی انجام شده است.

رحیمی ضمن تاکید بر این مطلب که طرح ترافیک و زوج و فرد کماکان تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد یافت گفت: بیشترین میزان ترافیک در بعدازظهرهای تهران است لذا خانواده‌ها در طول روز از ساعت ۸ الی ۱۵ خریدهای خود را انجام داده تا علاوه بر کاهش بار ترافیکی عصرگاهی، با مشکل ترافیکی و ازدحام مواجه نشوند.

وی توصیه کرد: شهروندان در صورتی که از خودروی شخصی برای خرید استفاده می‌کنند به صورت انفرادی خرید نکنند تا شاهد ترافیک کمتری باشیم.

رحیمی گفت: بیش از ۸۰ نقطه حادثه خیز پایتخت شناسایی شده و تدابیر لازم جهت کاهش حوادثاین نقاط پیش بینی و انجام می‌شود و براین اساس علاوه بر ۱۶۰ دوربین در سطح شهر، ۸۰ دوربین لیزرگان نیز سرعت خودرو‌ها را کنترل خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور تهران شماره تماس‌های راهور ۱۲۰ و ۱۱۰ را پل ارتباطی میان شهروندان و پلیس راهنمایی رانندگی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز