خبرگزاری کار ایران

حتی یک ریال بودجه دریافت نکرده ایم؛

رشیدی: تا آخرین روز هیچ کس برای هیات تهران ثبت نام نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۳۹۲

سال ۹۲ رو به پایان است، اما ما هنوز یک ریال هم بودجه دریافت نکرده ایم، با این حال برنامه هایمان را اجرا کردیم.

رئیس هیات ووشوی استان تهران گفت: تعامل ما با اداره کل تربیت بدنی استان بیشتر شده. چون مدیران ورزشی بر سر کار آمده اند.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخابات هیات ووشوی استان تهران روز چهارشنبه(۱۳ اسفند ماه جاری) برگزار شد که در پایان این کارزار انتخاباتی، محمود رشیدی اقدم در حالی که هیچ رقیبی را پیش روی خود نمی دید، برای یک دوره ۴ ساله دیگر مسئولیت هیات ووشوی تهران را برعهده گرفت.

رشیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتخاب مجدد خود به عنوان رئیس هیات ووشوی استان تهران اظهار داشت: بنده قصد نداشتم در انتخابات شرکت کنم و این موضوع را به اطلاع ریاست فدراسیون نیز رساندم، اما چون تا روز آخر مهلت ثبت نام هیچ کاندیدایی وارد عرصه نشد، مجددا نام نویسی کردم.

وی در ادامه در خصوص تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: ما پیش از این مشکلات زیادی با مسئولان وقت اداره کل داشتیم، اما اکنون ورزشی ها آمده اند و به همین جهت در آینده همکاری های خوبی با هم خواهیم داشت.

رئیس هیات ووشوی استان تهران به مشکلات مالی مجموعه تحت مدیریتش اشاره کرد و ادامه داد: سال ۹۲ رو به پایان است، اما ما هنوز یک ریال هم بودجه دریافت نکرده ایم، با این حال برنامه هایمان را اجرا کردیم.

رشیدی تصریح کرد: هیات ووشوی استان تهران امسال و برای چندمین سال متوالی به عنوان هیات برتر کشور انتخاب شد که این موفقیت نشان می دهد ما علی رغم مشکلات مختلف به خصوص مالی، فعالیت هایمان را همچنان ادامه می دهیم.

رئیس هیات ووشوی استان تهران در پایان یاد آور شد: برنامه های هیات تهران در سال ۹۳ نیز با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد که البته اگر مسائل مالی اجازه دهد، فعالیت های بیشتری خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز