خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت گاز استان کرمان:

۴۲۳ هزار خانوار کرمانی تحت پوشش خدمات گاز طبیعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۳۸۷

مجموعه شرکت گاز کرمان با تلاش و کوشش همیشگی، ۴۲۳ هزار و ۸۹۴خانوار در استان کرمان را تا پایان بهمن ماه سالجاری تحت پوشش گاز طبیعی قرار داده است.

ایلنا: سرپرست شرکت گاز استان کرمان گفت: یکی از اهداف مهم این شرکت در بخش ملی، رضایت مشترکین و رسیدن به حداکثر بهره وری است در این راستا مجموعه شرکت گاز کرمان، ۴۲۳ هزار و ۸۹۴خانوار در استان کرمان را تا پایان بهمن ماه سالجاری تحت پوشش گاز طبیعی قرار داده است.

به گزارش " ایلنا " ازکرمان " ودیعتی " افزود: هم اکنون ۴۲۲ هزار ۸۹۴خانوار در شهر ها و روستاهای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که ۵۴% جمعیت خانوار های استان را شامل می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۸۴ هزار و ۶۷۳ خانوار روستایی در استان کرمان از نعمت گاز برخوردارند که درصد بهره مندی گاز طبیعی در روستاهای استان ۲۶% می باشد وعملیات اجرایی گازرسانی به ۱۳هزار ۱۵۵ خانوار روستایی دیگر در دست اجرا می باشد که ان شاا… در آینده نیز با اتمام این پروژه ها خانوارهای این عزیزان نیز به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی می پیوندند.

وی همچنین از گازرسانی به بخش خانوار شهری استان خبر داد و گفت: در بخش شهری ۷۵% خانوار های استان تحت پوشش خدمات شرکت گاز قرار دارند و عملیات گازرسانی به ۴۷هزار ۴۹۱ خانوار دیگر در دست اجرا می باشد که با برنامه ریزی انجام شده و تخیصص بودجه مناسب امید است باقیمانده شهر ها و روستاهای استان کرمان در سالهای آتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمان از بهر مندی ساکنین ۱۳۰۴واحد مسکن مهر بشری در کرمان در سال جاری خبر داد و گفت: گازرسانی به صنایع، اماکن تجاری و خانوارهای شهری و روستایی استان از اولویت های مهم این مجموعه است و امیدواریم عملیات گازرسانی در سال آینده نیز با تلاش و هماهنگی مدیران ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و کارکنان شرکت از شتاب بیشتری برخوردار شود.

" ودیعتی " مسئله صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی را شکرگزاری از این نعمت ارزشمند بیان نمود و افزود: تا حد امکان باید از تجهیزات استاندارد و وسایل گازسوز با بازده مناسب استفاده کرد تا در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی شود و استفاده از این نعمت خدادادی را به نسلهای بعد انتقال داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز