خبرگزاری کار ایران

خسرو شرایط خوبی دارد؛

نوروزی: تیموریان ۳ تا ۴ هفته دیگر می‌تواند برگردد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۸۹

با توجه به اینکه تیموریان درد شدیدی داشت، نظر جراح نیاز به ترمیم این قسمت بود و آندرانیک امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت.

معاون پزشکی اسقلال اعلام کرد با توجه به اینکه آندرانیک تیموریان ۸ماه قبل تحت عمل جراحی سنگین از ناحیه دست قرار گرفته

به‌گزارش ایلنا، امین نوروزی درخصوص وضعیت مصدومیت آندرانیک تیموریان اعلام کرد با توجه به اینکه آندرانیک تیموریان ۸ ماه قبل تحت عمل جراحی سنگین از ناحیه دست قرار گرفته و متاسفانه همان ناحیه در محل یکی از پیچ‌های جراحی دچار ترک‌خوردگی بسیار کوچک شده بودند با توجه به اینکه تیموریان درد شدیدی داشت، نظر جراح نیاز به ترمیم این قسمت بود و آندرانیک امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت.

معاون پزشکی ورزشی استقلال در ادامه گفت: ‌ بنا به نظر جراح تیموریان می‌تواند بعد از جراحی که سه الی چهار هفته بعد به دوره فعالیت خود برگردد.

نوروزی در ادامه در خصوص وضعیت بیگ‌زاده گفت: قرار است فردا ساعت ۱۳:۳۰ از وی ام‌آر‌آی بگیریم اگر صدمه‌دیدگی وی که عضله‌ای در ناحیه نزدیکه لگن است ترمیم شده باشد این بازیکن دویدن خود را آغاز خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت ایمان مبعلی گفت: خدا را شکر وضعیت این بازیکن خیلی بهتر شده و از چند روز آینده در تمرینات استقلال شرکت می‌کند.

نوروزی در پایان در ارتباط با وضعیت خسرو حیدری گفت: خسرو شرایط خوبی دارد و در کنار تیم‌ملی است و طی صحبتی که با او داشتم از شرایط خوب خود خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز