خبرگزاری کار ایران

بازی با کویت جنبه تدارکاتی دارد؛

نکونام: گینه ماکتی از بازی با نیجریه است / تلاش می‌کنیم از گروه‌مان صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۸۲

چون ما به جام ملت‌های آسیا صعود کردیم این مسابقه برای ما جنبه تدارکاتی دارد و می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند تا برای رقابت‌های جام جهانی آماده شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درباره نتایج جام جهانی از حالا نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با گینه گفت: دیدارهای پیش روی تیم ملی می‌تواند به هماهنگ شدن ملی‌پوشان کمک کند و این بازی‌ها فرصت مناسبی است تا روی جام جهانی تمرکز کنیم.
وی درباره دیدار با کویت اظهار داشت: به هرحال چون ما به جام ملت‌های آسیا صعود کردیم این مسابقه برای ما جنبه تدارکاتی دارد و می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند تا برای رقابت‌های جام جهانی آماده شویم.

نکونام درباره بازی‌های جام جهانی گفت: درباره نتایج جام جهانی از همین الان نمی شود حرفی زد ولی فقط امیدوارم بتوانیم در این مسابقات نتایج خوبی بدست بیاوریم.

نکونام درباره مصدومیتی که برای آندرانیک تیموریان پیش آمد هم گفت: همه به خاطر این مصدومیت متاسفیم. آندو هم بازیکن خوبی است و هم دوست خوب. اما ما باید به خاطر شرایطی که داریم به تیم فکر کنیم و بازیکنان جایگزین آندو هم باید به خوبی جای تاو را پر کنند. تیموریان یک بازیکن موثر است و من آرزو می کنم هر چه زودتر به میادین بازگردد.

نکونام درباره بازی‌های دوستانه هم گفت: باید ببینیم که با چه تیم‌هایی بازی دوستانه انجام می‌دهیم. اگر ما با گینه بازی می‌کنیم به خاطر این است که نمی‌توانیم با خود نیجریه بازی دوستانه انجام دهیم. به همین دلیل با تیمی باید بازی کنیم که شبیه نیجریه باشد. بازی با گینه شبیه‌سازی بازی با نیجریه است. امیدوارم بازی‌های دوستانه‌ای که انجام آن قطعی شده است برای تیم ملی مفید باشد.

نکونام درباره اینکه با توجه به برگزاری اردوهای بلندمدت آیا ایران می‌تواند از گروهش صعود کند، گفت: اگر این‌طور بود باید از سال گذشته اردوهای‌مان را برگزار می‌کردیم ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی راه پیدا کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: باید خدا را شکر کرد در این مدت حمایت‌های خوبی از سوی مردم از همان روز صعود به جام جهانی همراه ما بوده و هر چه به زمان آغاز بازی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم این موضوع از طریق مردم و رسانه‌ها بیشتر می‌شود و این می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز