خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد:

مهندسین معماران بنای اقتصادی کشور هستند

کد خبر : ۱۵۰۲۷۴

سطح علمی مهندسین داخلی نسبت به رقبای خارجی بسیار مطلوب است و شرکتهای فنی مهندسی نیز باید این برتری را حفظ نمایند و انتظاراتی که جامعه و مصرف کنندگان از آنها دارند را برآورده نمایند و راه را برای توسعه میهن اسلامی فراهم کنند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سومین جشنواره روز ملی مهندسی اصفهان به تبیین نقش سازنده مهندسین در توسعه زیرساخت صنعتی و اقتصادی کشوراشاره کرد و اظهار داشت: جامعه مهندسی ایران لوکوموتیو قطار پیشرفت جامعه است و از این قشر فرهیخته انتظار می‌رود که مشکلات اقتصادی را حل کنند و حماسه اقتصادی را با مدیریت اقتصاد مقاومتی بیافرینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بهرام سبحانی، بر استفاده حداکثری از توان مهندسی داخلی در پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: برای تقویت خدمات مهندسی می‌بایست زمینه‌ها فراهم شود و در این راستا صندوق توسعه ملی یک راهکار اساسی است زیرا در پروژه‌های مهندسی، آورده شرکت‌ها بطور معمول بیش از ۲۰ درصد مبلغ کل پروژه نیست و ۸۰ درصد ما بقی از منابعی است که باید در اختیار این شرکت‌ها قرار گیرد و انتظاری که از شرکتهای خدمات مهندسی می‌رود آن است که مغز متفکر مجموعه باشند تا شرکتهای بهره بردار بتوانند بدون دغدغه به فکر تامین منابع تولید باشند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه سطح علمی مهندسین داخلی را نسبت به رقبای خارجی بسیار مطلوب دانست و گفت، شرکتهای فنی مهندسی نیز باید این برتری را حفظ نمایند و انتظاراتی که جامعه و مصرف کنندگان از آن‌ها دارند را برآورده نمایند و راه را برای توسعه میهن اسلامی فراهم کنند.

وی در پایان مهندسین را معماران بنای اقتصادی کشوردانست و گفت: مهندسین معتقدند که به هیچ راه بن بستی نمی‌رسند چون یا راهی خواهند یافت و یا راهی خواهند ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز