خبرگزاری کار ایران

برای معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاداسلامی آذربایجان شرقی؛

وزیر ارشاد فردا به آذربایجان شرقی سفر می کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۴۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه دوازدهم اسفندماه در آیین معارفه «علی‌اکبر صفی‌پور» مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و همچنین تودیع «علی داننده» مدیرکل پیشین که در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار می‌شود حضور خواهد یافت.

ایلنا: «علی جنتی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه، دوازدهم اسفند ماه به آذربایجان‌شرقی سفر می‌کند.
به گزارش ایلنا هدف از این سفر، شرکت در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام شده است.
براساس این گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه دوازدهم اسفندماه در آیین معارفه «علی‌اکبر صفی‌پور» مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و همچنین تودیع «علی داننده» مدیرکل پیشین که در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار می‌شود حضور خواهد یافت.
در این سفر معاونت امور قرآنی و معاونت امور استان‌ها نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می‌نماید.
دیدار با آیت‌الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز و شرکت در سومین همایش تجلیل از نخبگان قرآنی استان و اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان‌شرقی است.
همین گزارش حاکی است هفته قبل با حکم وزیر «علی اکبر صفی‌پور» به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.
«علی‌اکبر صفی‌پور» متولد ۱۳۴۶ شبستر بوده و هم اکنون معاون کتابخانه ملی ایران می‌باشد و مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بنیاد فارس‌شناسی، قائم مقام انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان فارس را در رزومه کاری خود دارد.
صفی‌پور کار‌شناسی تاریخ خود را از دانشگاه شیراز، کار‌شناسی ارشد تاریخ خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و دکترای تاریخ ایران بعد از اسلام را از‌‌ همان دانشگاه گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز