خبرگزاری کار ایران

محمد نبی خبرداد:

۲ دستیار برزیلی از اردوی آفریقای جنوبی به تیم ملی ملحق می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۱۶

من در جریان مکالمات کی‌روش و نمازی نیستم و فقط می‌دانم که یک روز قبل از اینکه نمازی از ایران برود به فدراسیون و کفاشیان ایمیل زده و در آن اعلام کرده بود که نمی‌تواند دیگر با ما همکاری کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه تمرین تیم ملی با خبرنگاران گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمد نبی گفت: از روز پنج‌شنبه بازیکنان در اختیار کی‌روش بودند و تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشته‌اند، مخصوصاً تمرین روز شنبه که در زمین شماره یک آزادی برگزار شد به تیم ملی بسیار کمک کرد. قرار بود امروز هم در ورزشگاه آزادی تمرین کنیم اما به خاطر اینکه زمین برای بازی با گینه نیاز به استراحت داشت به کمپ تیم ملی آمدیم.

وی درباره حضور دکتر دیه‌گو در تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارهای حضور دیه‌گو را انجام دادیم و قرار است به کادر پزشکی تیم ملی اضافه شود. او سال‌هاست کارهای فیزیوتراپی را انجام می‌دهد و قرار است به عنوان فیزیوتراپ به کادر تیم ملی اضافه شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چه زمانی دستیاران برزیلی کی‌روش به تیم ملی ملحق می‌شوند گفت: قرار است دو دستیار برزیلی از اردوی آفریقای جنوبی به تیم ملی ملحق شوند، چون فعلاً مشغول تیم‌های‌شان هستند. آنها در اردوی آفریقای جنوبی، اروپا و در نهایت برزیل با ما خواهند بود.

سرپرست تیم ملی درباره اینکه آیا دلیل جدایی امید نمازی از تیم ملی فوتبال ایران حضور در تیم ملی بانوان آمریکاست و همچنین جدایی سیموئز از تیم ملی هم گفت: نمازی و سیموئز گفته بودند که به خاطر مسائل خانوادگی می‌خواهند از تیم ملی جدا شوند و نتوانستند مشکلات خانوادگی خود را حل کنند. ضمن اینکه وقتی یک نفر از جمع ما جدا می‌شود دیگر کی‌روش به او فکر نمی‌کند. این جزو اخلاق کی روش است. در هر حال اگر مساله پیگیری توسط کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در جدایی نمازی مطرح شده به این دلیل بود که سیموئز به ما اعلام کرده بود که قصد جدایی از تیم ملی را دارد ولی نمازی بدون اطلاع کی‌روش این تصمیم را گرفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه نمازی اعلام کرده کی‌روش کاملاً در جریان جدایی‌اش از تیم ملی بوده است، گفت: من در جریان مکالمات کی‌روش و نمازی نیستم و فقط می‌دانم که یک روز قبل از اینکه نمازی از ایران برود به فدراسیون و کفاشیان ایمیل زده و در آن اعلام کرده بود که نمی‌تواند دیگر با ما همکاری کند.

محمد نبی در مورد شایعه‌ای مبنی بر اینکه گفته می‌شود نمازی واسطه حضور بیت‌آشور در تیم ملی بوده و همین مسئله باعثشده تا فدراسیون عذرش را بخواهد، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. کی‌روش با کسی تعارف ندارد و تا بازیکنی خوب نباشد به تیم ملی دعوت نمی‌شود. باید تاکید کنم تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند چه آنهایی که لژیونر هستند و چه آنهایی که در لیگ بازی می‌کنند با نظر مستقیم کی‌روش دعوت می‌شوند.

سرپرست تیم ملی فوتبال در ادامه گفت: امید نمازی از اول سال در تمام اردوهای داخلی و خارجی همراه با کی‌روش بوده و رفتار تحقیر آمیز از سوی کی‌روش با امید نمازی اصلا صحت ندارد. سرمربی تیم ملی نظم ویژه‌ای دارد و در اردوها این نظم را اجرا می کند. رفتاری که انجام می‌دهد طبیعی است. او به دلیل حضورش در تیم‌های مختلف دنیا به عنوان سرمربی و همچنین دستیار اول الکس فرگوسن بودن نظم خاصی در کارش دارد و اینطور نیست که بخواهد کسی را تحقیر کند. کی‌روش در کارهایش و در تمرینات دقت ویژه‌ای دارد و این موضوع را نباید با تحقیر کردن افراد یکی کنیم. این موضوع به کار سرمربی تیم ملی مربوط می‌شود.

محمد نبی درباره حضور ییحی گل محمدی در تمرین تیم ملی هم گفت: معمولاً مربیانی چون گل‌محمدی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا می‌کنند. پیش از این هم مربیانی چون افشین پیروانی، حمید استیلی و… در تمرینات حضور پیدا کردند و شاهد مراحل آماده‌سازی تیم ملی بوده اند. در حال حاضر آقای مارکار آقاجانیان در کادر فنی تیم ملی حضور دارد اما قطعاً آقای کی‌روش یک دستیار دیگر می‌خواهد.

دبیرکل فدراسیون درباره برگزاری دیدار تیم های ایران و کویت در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: ورزشگاه کرج آماده برگزاری این دیدار است و چمن بسیار خوبی هم دارد. در چند روز گذشته هم هیئت فوتبال استان البرز همکاری‌های لازم را انجام داده و حتی نور ورزشگاه به ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ لوکس رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز