خبرگزاری کار ایران

با ۱۶ رای اعضای مجمع؛

محمد زحمتکش رییس هیات ووشوی خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۷۸

مجمع انتخاب رییس هیات ووشو استان صبح امروز ۱۱ اسفند ماه با حضور رییس فدراسیون ووشو، مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌ها و شهرستان‌ها برگزار شد.

محمد زحمتکش با رای اعضای مجمع به عنوان رییس هیات ووشو خراسان رضوی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاب رییس هیات ووشو استان صبح امروز ۱۱ اسفند ماه با حضور رییس فدراسیون ووشو، مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌ها و شهرستان‌ها برگزار شد.

با عدم حضور محمدرضا اقبالی و احمد حاتمی و کناره گیری وحید سیدزادگان و مهدی محمودی فرد از گردونه رقابت کاندیداهای پست ریاست این هیات، محمد زحمتکش به عنوان تنها کاندید این پست با ۱۶ رای برای سومین بار به عنوان رییس هیات ووشو خراسان رضوی انتخاب شد. این آرا شامل ۱۴ رای حاضرین و ۲ رای احسان پیغمبری و علی وطن خواه که در اردوی تیم های خود حاضرند و رای خود را به صورت مکتوب به رییس فدراسیون تحویل داده بودند، بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تبریک به محمد زحمتکش به دلیل جلب اعتماد تمامی اعضای مجمع، گفت: در مدت اخیر با وجود محدودیت های مالی در ورزش استان، مجموعه ووشو استان دست از فعالیت برنداشت و با مضاعف کردن تلاش خود افتخارات زیادی را بدست آوردند.

سید علی اکبر هاشمی جواهری افزود: خوشحالم که همه رقبا و اعضای مجمع به رییس پیشین این هیات اعتماد کردند و امیدواریم با کمک همه اهالی ووشو استان، این رشته پرطرفدار و جذاب توسعه بیشتری پیدا کند.

وی بیان کرد: تکمیل خانه ووشو و کاراته استان جزو دغدغه های ماست و امیدوارم با رایزنی هایی که با وزارتخانه برای اختصاص بودجه به این امر داشته ایم شاهد افتتاح آنها در سال ۹۳ باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت نمایندگان استان در لیگ دسته یک فوتبال، کسب بازوبند پهلوانی توسط کشتی گیر استان، قهرمانی تیم جودو بزرگسالان استان در رقابت های قهرمانی کشور و… اشاره و عنوان کرد: نباید این موفقیت ها تحت تاثیر مشکلات کهنه ابومسلم که با سوء مدیریت و فرصت طلبی برخی به وجود آمده است، قرار گیرد.

هاشمی جواهری تصریح کرد: نقدها باید سازنده باشد و اتفاقات خوبی که در مدت اخیر در ورزش استان افتاده است نیز دیده شود.

رییس فدارسیون ووشو نیز در این مجمع با بیان اینکه خراسان رضوی در ورزش ووشو کشور نقش برجسته ای دارد، گفت: هیات ووشو این استان همیشه جزو هیات های برتر کشور بود و قهرمانان خوبی همچون علی وطن خواه، احسان پیغمبری، مریم عصمتی، رحیم موسوی، امیر فضلی، نفیسه پورگنجی و سپیده شاکریان را پرورش داده است.

دکتر مهدی علی نژاد با تاکید بر لزوم توجه ویژه به قهرمانان رده های سنی جوانان استان و ایجاد انگیزه برای تداوم قهرمانی های آنان، افزود: در استان پهناور خراسان رضوی باید به شهرستان ها نیز توجه شود و آنها نیز همانند شهرستان مشهد در چرخه قهرمانی قرار گیرند.

وی ادامه داد: مربیان و قهرمانان سرمایه هایی هستند که پرورش آنها دشوار است و باید با برنامه ریزی مطلوب برای رساندن چرخه قهرمانی از جوانان به رده بزرگسالان تلاش شود.

رییس فدراسیون ووشو با بیان اینکه پذیرفتن مسوولیت یک هیات ورزشی استان در شرایط مالی موجود یک جهاد بزرگ است، گفت: انتخاب مجدد آقای زحمتکش بعد از ۸ سال توسط اعضای مجمع نشان از توانایی بالای وی در جلب حمایت و اعتماد آنان دارد که امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان در ادامه کار نیز شاهد موفقیت های بیش از پیش ووشو خراسان رضوی باشیم.

وی همچنین با اشاره به اعزام تیم ملی ووشو جوانان ایران به رقابت های بین المللی ترکیه در اواسط اسفند ماه امسال و حضور نفیسه پورگنجی ووشوکار ارزنده استان در این رقابت ها، اظهار داشت: این مسابقات به نوعی به عنوان کسب سهمیه المپیک جوانان محسوب می شود که امیدواریم شاهد موفقیت نمایندگان کشور باشیم.

محمد زحمتکش نیز با تقدیر از اعضای مجمع به خاطر اطمینان اعتماد مجدد به وی، اظهار کرد: از تمامی همراهانی که در این مدت ما را یاری کردند همیشه سپاسگزارم و امیدوارم با همکاری و همدلی رشد و پیشرفت خوبی در عرصه ورزش استان داشته باشیم.

رییس منتخب هیات ووشو خراسان رضوی ادامه داد: در ۴سال گذشته فدراسیون به عنوان مشوق و همراه حمایت های خوبی از ما داشته است و حقیقتا اگر همراهی آنان نبود افتخارات و دستاوردهای ووشوکاران ما شاید نصیب استان و کشور نمی شد.

وی با بیان اینکه کمترین حاشیه را در چند سال اخیر در هیات داشتیم و بیشتر به موضوعات اساسی پرداخته می شد، گفت: با توجه به اینکه مهمترین مشکل ما کمبود اعتبارات بود توسعه منابع مالی جزو برنامه های مهم آینده خواهد بود.

زحمتکش افزود: توسعه رفتار سازمانی، توجه به گسترش ورزش همگانی، توسعه و تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری دفاتر هیات های شهرستان و همچنین پرداختن به فعالیت های علمی و پژوهشی و مسائل فرهنگی در ورزش نیز از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز