خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

به مسائل اخلاقی و فرهنگی در باشگاه های فوتبال توجه ویژه شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۰۹

نشست بررسی مشکلات باشگاه‌های فوتبال استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در جلسه مدیران باشگاههای فوتبال استان بر بر مسائل اخلاقی و فرهنگی در باشگاههای فوتبال تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در این نشست که با حضور رییس هیات فوتبال استان و کادر اجرایی هیات و مدیران باشگاههای فوتبال تراکتورسازی، گسترش فولاد، دبیری، مس سونگون، ملی پوشان و علم و ادب حضور داشتند افزود: توسعه فرهنگی و اخلاق اسلامی در راس برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.
وی با تبریک افتخارات بی‌نظیر تیم تراکتورسازی تبریز در قهرمانی در جام حذفی و شکست تیم الاتحاد در جام باشگاههای آسیا تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت اداره کل ورزش و جوانان و انتظار از باشگاههای فرهنگی ورزشی خصوصا فوتبال، توسعه فرهنگ اسلامی و دینی بر مبنای اخلاق مداری اسلامی و عزت اسلامی است.
اسبقیان اهتمام جدی به منش و روش باشگاههای فوتبال در ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی و ایرانی، تقویت وحدت ملی، ایجاد روحیه برادری و تعاون و مشارکت در افزایش همدلی و نشان داده غنای فرهنگی هواداران استان در استادیوم‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌ها و سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان دانست.
عدم توجه باشگاه‌ها به بحثبانوان
رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی در این نشست گفت: به منظور رفع مشکلات باشگاه‌های استان با حضور اسبقیان – ستوده‌نژاد در سالن اجتماعات هیأت فوتبال استان جلسه‌ای برگزار شد تا از نزدیک مشکلات پیش روی باشگاه‌ها برداشته شود.
جواد ششگلانی اضافه کرد: در این جلسه دبیر هیأت، نائب رئیس بانوان، تنی چند از مسؤولین کمیته‌های هیأت و از باشگاه‌ها علوئی از تراکتورسازی تبریز، افشین دبیری از تیم دبیری – جمشید خطیبی از گسترش فولاد – کریمی از هلال احمر – خانی از مس سونگون – فائز رضوی از ملی پوشان و اسماعیل بابا‌زاده از علم وادب حضور داشتند.
وی با اشاره به پیروزی تیم تراکتورسازی در مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: بی‌شک حضور تماشاگران فهیم و پرشور این تیم بود که با تشویق‌های خود انرژی مثبت را برای بازیکنان ایجاد نمودند و بازیکنان نیز با تدبیر کادر فنی پیروز از میدان خارج شدند.
رئیس هیأت فوتبال استان در صحبت‌های خود بیان داشت از دستمان هر کمکی بر آید مضایقه نمی‌کنیم و تا آنجائیکه در توان داریم بدنبال موفقیت‌های تیم‌های استانی هستیم حضور تراکتورسازی در جام باشگاه‌های آسیا فرصت خوبی است تا نسبت به رفع مشکلات استادیوم عنایت بیشتری داشته باشیم و از سوئی با تشکیل ستاد برگزاری سعی شده تمامی امکانات استانی بکارگیری شود این موضوع تنها به تراکتور نیست ما در تمامی مواقع در خدمت تیم‌ها هستیم و سعی برآن است که بازی‌ها را به نحو احسن برگزار کنیم.
رئیس هیأت فوتبال استان به عدم توجه باشگاه‌ها به بحثبانوان اشاره کرد و گفت: باشگاه‌ها به فوتبال و فوتسال بانوان توجه ندارند و در حد صفر هستند و اگر هم فعالیتی در سطح استان دیده می‌شود خارج از باشگاه‌ها می‌باشد که شایسته است باشگاه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.
در این نشست مدیران باشگاههای فرهنگی ورزشی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند و مقرر شد این جلسات هر ۴۵ روز یک بار به صورت تخصصی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز