خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

شرکت فولاد مبارکه اصفهان رتبه برتر مدیریت دانش کشور را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۰۸

در سومین دوره جایزه مدیریت سازمان دانشی برتر کشور، فولاد مبارکه برای سومین سال پیاپی رتبه برتر دانشی کشور(MAKE) را به خود اختصاص داد و به مرحله نهایی ارزیابی سازمانهای دانشی برتر آسیا راه یافت.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای سومین سال پیاپی، رتبه برتر مدیریت سازمان دانشی کشور(MAKE) را به خود اختصاص داد و به مرحله نهایی ارزیابی سازمانهای دانشی برتر آسیا راه یافت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، مدیرعامل این شرکت گفت: این شرکت با بیش از هفت میلیون تن تولید فولاد خام سهم ۵۲ درصدی در تولید فولاد کشور را در اختیار دارد.

بهرام سبحانیˈاضافه کرد: این شرکت ورود به عرصه دانش محوری و ارزیابی دانش سازمان در کلاسهای جهانی را از بدو ساخت و آغاز بهره برداری در قالب قراردادهای مدون با شرکت های اروپایی که دانش فنی ساخت کارخانه های فولادی را برعهده داشتند، در دستور کار قرار داده و موفق شده است با انتقال این دانش فنی امروز خود را بعنوان مادرِ دانش فنی تولید فولاد کشور معرفی کند.

وی به نقش انتقال دانش فنی کارکنان مجرب و با دانش شرکت فولاد مبارکه در به بهره برداری رساندن شرکت فولاد هرمزگان و ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا اشاره کرد و افزود: در شرایطی که شرکت های طرف قرارداد خارجی بنا بدلایلی از تکمیل طرحهای یادشده سر باز زدند، کارکنان فولاد مبارکه در همه سطوح بسیج شدند.

وی افزود: آنها توانستند با انتقال دانش فنی کسب شده در فولاد مبارکه این شرکت ها را بخوبی به بهره برداری برسانند و در راه رسیدن به ظرفیتهای اسمی رهنمون سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز