خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیران باید پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۵۷

از همکاران به ویژه معاونین محترم این اداره کل تشکر می‌کنم که در طول این مدت با جدیت کار‌ها را دنبال کردند و به حمدلله تمام برنامه‌ها بدون کم و کاست و با کیفیت هر چه بیشتر اجرا شد که همه این‌ها راحاصل تلاش بی‌دریغ کلیه همکاران می‌دانم.

ایلنا - گرگان: عباسی در جلسه شورای مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: همه کارکنان به ویژه مدیران باید پاسخگویی سریع، دقیق و به موقع به ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال مدیران مطالبات معوق جامعه کارگری را پیگیری و به نتیجه مطلوب برسانند که در این راه می‌توانند با تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مشکلات را مرتفع سازند.
به گزارش ایلنا از گرگان، سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در ادامه افزود: صرفه جویی از دستورات دین مبین اسلام است که همه ما باید در راه صرفه جویی در مصرف آب، برق، گاز و دیگر منابع مسئول باشیم و این مهم را رعایت نماییم.

امراله عباسی به مدت زمانی که این اداره کل از داشتن مدیرکل محروم بود اشاره کرد و گفت: از همکاران به ویژه معاونین محترم این اداره کل تشکر می‌کنم که در طول این مدت با جدیت کار‌ها را دنبال کردند و به حمدلله تمام برنامه‌ها بدون کم و کاست و با کیفیت هر چه بیشتر اجرا شد که همه این‌ها راحاصل تلاش بی‌دریغ کلیه همکاران می‌دانم.

وی در پایان به نقش مهم روابط عمومی در سازمان اشاره کرد و خواستار شد که کلیه مدیران با این واحد هماهنگ باشند و روابط عمومی را به عنوان سخنگوی اداره کل معرفی کرد و گفت: تنظیم روابط بیرونی سازمان و اعلام کلیه اطلاعات و آمار باید از راه روابط عمومی صورت پذیرد.

همچنین در این جلسه مدیران به بیان نقطه نظرات و مشکلات ادارات شهرستانی پرداختند که معاونین محترم در جهت به حداقل رساندن مشکلات با توجه به توان اداره متعهد شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز