خبرگزاری کار ایران

تیم‌های مختلف دانشگاه تبریز، مقام‌های بر‌تر استانی را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۵۰

تیم‌های ورزشی دانشگاه تبریز در مسابقات دهه فجر در رشته‌های فوتسال آقایان، دو و می‌دانی بانوان، دو و می‌دانی، تنیس روی می‌ز، طناب کشی صاحب رتبه‌های بر‌تر شدند.

ایلنا: تیم‌های فوتسال آقایان و دو و میدانی بانوان دانشگاه تبریز، قهرمان مسابقات استان آذربایجان شرقی، بزرگداشت دهه فجر شدند و تیم تنیس روی میز نائب قهرمانی را از آن خود کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: در رشته فوتسال کارکنان که با حضور ۱۶ تیم از ادارات و نهادهای دولتی استان در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد، تیم دانشگاه تبریز در دیدار نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ بر آب منطقه‌ای غلبه کرد و عنوان قهرمانی را از آن خود نمود و آموزش و پرورش نیز عنوان سوم را به دست آورد.
سعید اهری زاد با بیان اینکه در مسابقات دو و می‌دانی که در ۴ رده سنی برگزار شد کارکنان بانوی دانشگاه نیز در جایگاه نخست مسابقات بزرگداشت دهه فجر ایستادند، گفت: در دوی ۶۰ م‌تر، رقیه سعادت‌پور، حاجیه کوهی و‌ام البنین ایمانی، حائز مقام نخست، منیره داور حائز مقام دوم و ناهید صدوقی مقام سوم را به دست آورند و در دوی ۲۰۰ متر نیز رقیه سعادت‌پور مقام اول، حاجیه کوهی و‌ام البنین ایمانی مقام دوم، و منیره داور، سیما مقدم نیا و ناهید صدوقی عنوان سوم را به دست آوردند.
رییس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: همچنین در مسابقات تنیس روی میز، در بخش آقایان، دانشگاه تبریز با ترکیب دکتر ابوالفضل حسینی، دکتر فرزاد نیاز‌پور، دکتر حسین زنوزی و محمدصادق ذوالمجد به مقام دوم دست یافتند و در رشته طناب کشی نیز به دانشگاه تبریز به عنوان چهارم رسید.
وی افزود: این مسابقات به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان برگزار شد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ دو و می‌دانی دختران استان در سالن شهید خسرو علی آبادی گفت: در این مسابقات که با شرکت ۲۰۰ دختر از شهرستان‌های استان در ۵ رده سنی برگزار شد، دختران دانشجوی دانشگاه تبریز با حضور درخشان خود توانستند در رده تیمی به مقام اول دست یابند و در مسابقات انفرادی نیز در ۶۰ متر فریبا علیزاده و مریم رسولی مقام اول و فریبا زارع مقام دوم را کسب کردند، در ۶۰ متر با مانع شمس مقصودی و فریبا علیزاده اول شدند و مقام دوم و سوم این بخش نیز به ترتیب به شادی پنجه‌ای و فائزه خدمتی رسید. در دوی۸۰۰ متر هم فریبا زارع روی سکوی اول و فائزه خدمتی روی سکوی دوم ایستادند. همچنین در ۳۰۰۰ متر فائزه خدمتی به مقام دومی و مریم رسولی نیز به مقام سومی بسنده کردند و در ‌‌نهایت در پرش طول نیز فریبا علیزاده و مریم رسولی به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز