خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

مطبوعات محلی در گلستان، مظلوم و مغفول واقع شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۳۶

مطبوعات محلی در استان گلستان، مظلوم و مغفول واقع شده‌اند و همه باید تلاش کنیم تا این مطبوعات را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

ایلنا - گرگان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مطبوعات محلی در استان گلستان، مظلوم و مغفول واقع شده ‏اند و همه باید تلاش کنیم تا این مطبوعات را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.
به گزارش ایلنا از گرگان «علی اصغر طهماسبی» در نشست با اعضای خانه مطبوعات استان اظهارداشت: امروز رسانه‌های جمعی، بویژه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حرف اول را در دنیای ارتباطات می‌‏زنند و در بعد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… همواره اشخاص و گروههایی مورد توجه قرار می‌گیرند که از تبلیغات رسانه‌ای خوبی برخوردار باشند.
وی تصریح کرد: رسالت رسانه‌ها و مطبوعات آنقدر مهم و حیاتی است که می‌توانند در کنار اطلاع رسانی اقدامات، فعالیت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عنوان نمایندگان مردم و جامعه به مسئولین خط مشی داده و هر کجا که ما به بیراهه رفته و از مسیر خود خارج شدیم، راه درست را پیش پای ما قرار دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید گلکون کفن است و استراتژی نظام از ابتدای جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه بوده است.
وی ادامه داد: امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اصول این نظام مقدس است و احدی حق ندارد از این اصول تخطی کند.
طهماسبی تأکید کرد: مطمئناً هر شخصی که کوچک‌ترین زاویه‌ای با ولایت مطلقه فقیه و شخص مقام معظم رهبری داشته باشد، جایی در مسئولیتهای سیستم اداری جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه دولت‌ها متغیراند اما اصول ما همواره مشخص و غیر قابل تغییر است، بیان داشت: دولت‌ها با گفتمان مشخص و تاکتیکهای خود می‌‏آیند و می‌‏روند اما استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این ۳۵ سال پایدار و ماندگار بوده و خواهد ماند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: ما به عنوان نماینده حاکمیت و نظام سیاسی کشور و شما خبرنگاران و مطبوعات به عنوان نظام رسانه‌ای و اطلاع رسانی باید تلاش کنیم تا در کنار هم برای آبادانی هر چه بیشتر استان و کشور گام برداشته و سعی کنیم تا خروجی کارمان یکی باشد.
وی با بیان اینکه داشتن نقطه نظرات و خط فکری متفاوت امری طبیعی و بدیهی است خاطرنشان کرد: بنده امروز سمتی را در اختیار دارم و اینگونه نیست که صدای ما صدای یک جریان سیاسی خاص باشد، بلکه بنده و سایر همکارانم، خود را متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرباز ولایت فقیه می‌دانیم و هیچگاه خط ونظر شخصی خود را در تصمیم گیری‌ها دخیل نخواهیم کرد.
طهماسبی اضافه کرد: همه ما در مقابل پیشگاه خداوند تبارک و تعالی پاسخگو خواهیم بود بنابراین اعتقاد داریم مطالبات مردم همیشه به حق است و ما مسئولین موظف به پاسخگویی هستیم.
وی در پایان یادآور شد: از زمانی که ما در این حوزه شروع بکار کردیم ضمن ملاقاتهای مردمی با بیش از ۴ هزار نفر از تشکلهای مذهبی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… هم زمان کارهای خود را به پیش برده‏ایم که انتخاب، مصاحبه و اعلام اسامی فرمانداران به تهران و تنظیم سند جامع سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان که برای اولین بار درکشور انجام شده است از مهم‌ترین این فعالیت‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز