خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خبر داد:

آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی ایام پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۸۶

خروج از محدوده طرح بدون در نظر گرفتن پلاک خودروها بلامانع خواهد بود. / استقرار وسائط حمل و نقل عمومی در مبادی ورودی طرح / نظارت بر حسن اجرای طرح به فرمانداری کرج واگذار شده است.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از آغاز اجرایی ساختن طرح زوج و فرد خودرو‌ها از «عصر روز ۱۰» اسفندماه در سطح استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجیدسریزدی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به تأثیر مثبت اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی(زوج و فرد) در سال گذشته و تجمیع آرا در شورای ترافیک استان، از روز شنبه ۱۰ لغایت ۲۹ اسفندماه طرح مذکور اعمال می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد: زمان اجرای طرح همه روزِ از ساعت ۱۴ لغایت ۲۰ است.

سریزدی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان نسبت به استقرارخطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی در مبادی ورودی اجرای طرح اقدام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه بیان داشت: بر اساس نظر شورای ترافیک استان راهور تنها در مبادی ورودی به محدوده طرح، کنترل لازم را جهت ممانعت از ورود خودروهای غیرمجاز اعمال می‌نماید و خروج وسایل نقلیه بدون در نظر گرفتن پلاک از محدوده طرح بلامانع است.

وی افزود: شهرداری کرج نیز موظف به تأمین ساز و کار لازم جهت اجرای طرح طبق نظر پلیس راهور شده است.

سریزدی همچنین عنوان کرد: نظارت بر حسن اجرای طرح و مباحثمرتبط با آن به عهده فرمانداری شهرستان کرج می‌باشد و به این منظور فرمانداری موظف شد تا نسبت به برگزاری جلسات کمیته فنی با حضور نماینده استانداری اقدام کرده و مسائل مبتلابه طرح را از قبیل نیازسنجی و رفع نقایص سال گذشته بررسی کند.

وی در پایان، مسیرهای پیش بینی شده طرح زوج و فرد خودرو‌ها را در محدوده «بلوار بسیج، کاج، مطهری، جمهوری، چهارصد دستگاه، بلال و محدوده شورا» اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز