خبرگزاری کار ایران

دبیر چهارمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان خبر داد:

طرح موضوعات اقتصاد مقاومتی محور اصلی جشنواره چهارم علامه حلی در اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۷۷

چهارمین جشنواره علامه حلی امسال نیز مانند روال سال‌های قبل در رده سنی طلاب جوان کتر از ۳۱ سال با ۱۰ رشته خاص و طرح نگرش اقتصاد مقاومتی در اصفهان برگزار می‌شود.

ایلنا: دبیر چهارمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان گفت: این جشنواره معتبر‌ترین جشنواره علمی و پژوهشی در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران است که از آثار طلاب جوان کمتر از ۳۱ سال استقبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوذر دهقانی اظهارداشت: این جشنواره در ۱۰ رشته خاص و یک رشته ویژه با عنوان همایش اقتصادی با نگرش اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری ۲۱۵۹ اثر به جشنواره ارسال شده که ۸۶۶ اثر از حوزه‌های علمیه برادران و ۹۸۱ اثر از سوی خواهران از طریق سامانه جشنواره و ۳۰۳ اثر به صورت دستی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر چهارمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان بیان داشت: این آثار در ۲ مرحله ارزیابی ابتدائی و ارزیابی تفضیلی بررسی شده‌اند که در روز پنج‌شنبه ۱۵ اسفند در آئین اختتامیه در تالار اهل‌بیت(ص)، از ۱۴ مقاله بر‌تر حوزه برادران و ۱۸ مقاله بر‌تر حوزه خواهران تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام دهقانی، با اشاره به ویژگی‌های چهارمین جشنواره علامه حلی گفت: راه‌اندازی وبگاه اختصاصی دبیرخانه چهارمین جشنواره علامه حلی، سامانه ثبت‌نام استانی آثار، سامانه ثبت نمرات ارزیابی و تحلیل داده‌ها، تشکیل نخستین جلسه هم‌اندیشی مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، برگزاری نشست خبری جشنواره و چاپ اثار برگزیده از ویژگی‌های چهارمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان است.

وی با اشاره به برنامه‌های آئین اختتامیه جشنواره بیان کرد: در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره علامه حلی، پیام آیت‌الله مظاهری قرائت می‌شود و حجت‌الاسلام و المسلیمن سید محمد کاظم طباطبائی رئیس دانشکده قرآن و معارف حدیثقم سخنران ویژه این جشنواره هستند و هم‌چنین حجت‌الاسلام سید علی عماد معاون پژوهشی برادران و خانم خالقی معاون پژوهشی خواهران در این آئین سخنرانی می‌کنند.

دبیر علمی چهارمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان همچنین با اشاره به رشته‌ها و موضوعات جشنواره چهارم افزود: تفسیر و علوم قرآنی، فقه و حقوق اسلامی، کلام، علوم حدیث، اصول فقه، فلسفه و منطق، اخلاق و تربیت، تاریخ اسلام، ادبیات و علوم انسانی مرتبط با دین و کارگروه ویژه سبک زندگی واقتصاد مقاومتی از موضوعات این دوره از جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز