خبرگزاری کار ایران

پای تلویزیون خیلی حرص خوردم؛

نوازی: استقلال مقابل الشباب بی برنامه بود و باخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۳۷

استقلال مقابل الشباب بی‌برنامه بود، هر چند در نیمه اول بهتر بودند، اما نیمه دوم خیلی بد بازی کردند و اصلا در شأن استقلال نبود. حالا بازی اول بود و جای جبران هست.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل الشباب عربستان بی برنامه بود و باخت.

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقلال برای بازی با الشباب در آسیا یکسری مشکلات داشت چون در لیگ برتر هم مقابل ملوان بد بازی کرده بود و باخت و شرایط برایش سخت بود. روز بازی با الشباب پای تلویزیون خیلی حرص خوردم و ای کاش خودم در زمین بودم. اگر دوستان ناراحت نشوند، استقلال مقابل الشباب بی‌برنامه بود، هر چند در نیمه اول بهتر بودند، اما نیمه دوم خیلی بد بازی کردند و اصلا در شأن استقلال نبود. حالا بازی اول بود و جای جبران هست.

وی در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی در این نتایج چقدر مقصر است، ‌ گفت: قلعه‌نویی هم مقصر است. به هر حال سرمربی تیم است و تیم را او هدایت می‌کند و هم بازیکنان و هم کادر فنی مقصر هستند. در برد و باخت کل مجموعه سهیم هستند و قلعه‌نویی هم در این نتایج مقصر است. استقلال یک مقدار ناهماهنگ بود و باید بیشتر کار کنند و به نظر من قلعه‌نویی باید از بازیکنان خاجی‌اش بیشتر استفاده کند اما این نظر سرمربی استقلال است که در ۲۰ دقیقه آخر بازی از آنها استفاده کند. به نظرم اگر از اول بازی از بازیکنان خارجی اش استفاده کند، بهتر است.

نوازی در پایان گفت: استقلال صد در صد از گروهش در آسیا صعود می‌کند. هنوز اتفاقی نیفتاده و در بازی های آینده می‌توانند جبران کنند، ضمن اینکه استقلال در خارج از خانه بهتر بازی می‌کند چون استرس ندارند و راحت کارشان را می‌کنند و تعصب و غیرت ایرانی بودن‌شان هم در آن شرایط کمک می‌کند تا بیرون ا ز ایران بهتر نتیجه بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز