خبرگزاری کار ایران

برد و باخت برای تمام تیم‌ها وجود دارد؛

دین‌محمدی: در لیست تیم‌ملی به بازیکنان استقلال کم‌ لطفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۸۰

برد و باخت برای تمام تیم‌ها وجود دارد، اما استقلالی‌های واقعی در همین زمان باید از تیم حمایت کنند تا استقلال به شرایط قبلی خود بازگردد.

سیروس دین‌محمدی درخصوص شرایط حال‌ حاضر استقلال گفت: ‌ برد و باخت برای تمام تیم‌ها وجود دارد، اما مهم این است که استقلال جدا از این شکست‌ها درس بگیرد و حمایت هوادارانش را از دست ندهد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیروس دین‌محمدی در خصوص شرایط حال‌حاضر استقلال گفت: ‌ برد و باخت برای تمام تیم‌ها وجود دارد، اما استقلالی‌های واقعی در همین زمان باید از تیم حمایت کنند تا استقلال به شرایط قبلی خود بازگردد.

وی افزود: استقلال بازیکنان باتجربه و متعصبی دارد و کادر فنی این تیم هم جزو بهترین‌ مربیان ایران هستند. امیر قلعه‌نویی و بازیکنانش کاربلد هستند و من مطمئنم که استقلال برابر الریان با انگیزه‌تر و با روحیه‌تر ظاهر خواهد شد تا ان‌شاءا… سه امتیاز از دست رفته این بازی را جبران کند.

دین‌محمدی درخصوص نفراتی که از استقلال به تیم‌ ملی دعوت شدند، اظهار داشت: در این لیست به بازیکنان استقلال کم‌ لطفی شد. دو، سه بازیکن دیگر استقلال بودند که می‌توانستند در لیست تیم‌ملی حضور داشته باشند، اما متاسفانه به تیم‌ملی دعوت نشدند. به نظرم استقلال می‌توانست بیشترین تعداد سهمیه را در تیم‌ ملی داشته باشد، اما به هرحال نظر کادرفنی تیم‌ملی چیز دیگری بود.

پیشکسوت و آنالیزور استقلال در پایان گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم صبوری کنند و از تیم حمایت بیشتری داشته باشند. استقلال می‌تواند با حمایت آنها در بازیهای آینده پرانرژی تر به میدان برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز