خبرگزاری کار ایران

می‌خواهند بازیکنان را بی‌انگیزه کنند؛

نوری‌فر: فهرست ورودی و خروجی بازیکنان استقلال واقعیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۷۰

متأسفانه با خبر هستیم که بیشتر این بازی‌های نخ‌نما شده رسانه‌ای توسط یک محفل خاص برای موفقیت مجموعه‌ای دیگر انجام می‌شود و در صورت ادامه این شیطنت‌ها مجبور هستیم که به معرفی این افراد بپردازیم.

باشگاه استقلال نسبت به شایعاتی درباره ارائه لیست خروجی و ورودی بازیکنان برای فصل آینده از سوی کادرفنی واکنش نشان داد
به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال محمد نوری‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال اظهار داشت: متأسفانه برخی جریان‌ها مخرب در تلاش هستند با خبر‌سازی‌های دروغ و کلیشه‌ای اقدام به حاشیه‌سازی برای مجموعه استقلال کنند. یکی از این شایعات ارائه لیست ورودی و خروجی بازیکنان برای فصل آینده از سوی قلعه‌نویی به باشگاه است که این خبر واقعیت ندارد و سازندگان این دروغ بزرگ هر ساله در چنین مقطعی اقدام به انتشار چنین اخباری می‌کنند.

وی افزود: هدف آنها کاهش انگیزه بازیکنان استقلال است در حالی‌ که امیر قلعه‌نویی تأکید کرده تحت هیچ شرایطی تا آخرین روز رقابت‌های این فصل اقدام به این کار نخواهد کرد و مسلما بازیکنان متعصب و فداکاری که در این روزهای سخت برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند، در اولویت ویژه برای فصل آینده قرار خواهند داشت.

نوری‌فر در پایان با اشاره به نکته‌ای جالب تأکید کرد: همان جریان‌هایی که خبر از مذاکره قلعه‌نویی با تیم‌های دیگر برای فصل آینده داده بودند، اکنون اقدام به انتشار خبری بی‌اساس درباره لیست بازیکنان فصل آینده کرده‌اند و این دو خبر در تضاد کامل با یکدیگر است. متأسفانه با خبر هستیم که بیشتر این بازی‌های نخ‌نما شده رسانه‌ای توسط یک محفل خاص برای موفقیت مجموعه‌ای دیگر انجام می‌شود و در صورت ادامه این شیطنت‌ها مجبور هستیم که به معرفی این افراد بپردازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز