خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایذه خبر داد:

برخورد قاطع با متخلفین دامپزشکی در ایذه

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۹۳

از ابتدای آذر ماه تا کنون بیش از ۳۷ پرونده مربوط به متخلفین که اقدام به فروش مرغ زنده کرده به دادگاه ارجاع داده شده است و ۳۳ پرونده مربوط به ناقضین بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

ایلنا: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایذه با اشاره به اهمیت سلامت غذا و تغذیه و ارتباط آن با سلامتی انسان‌ها گفت: مسئله غذا و دسترسی به تغذیه سالم از اولویت‌های اساسی و نیازهای اولیه زندگی بشری است و مجموعه دامپزشکی در تضمین سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی مصرفی روزانه مردم نقشی مهم و اساسی دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضوان افزود: در همین راستا دامپزشکی بر اساس رسالت سازمانی خود با افرادی که خارج از ضوابط و موازین بهداشتی دامپزشکی با عرضه فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه را سبب می‌شوند به طور جدی برخورد می‌کند.
وی در این خصوص ادامه داد: از ابتدای آذر ماه تاکنون بیش از ۳۷ پرونده مربوط به متخلفین که اقدام به فروش مرغ زنده کرده بودند به دادگاه ارجاع داده شده است و ۳۳ پرونده مربوط به ناقضین بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.
رضوان تصریح کرد: بدون شک بدون تعامل و همکاری بین‌ بخشی و پشتیبانی سایر ارگان‌های دولتی، دامپزشکی نخواهد توانست به همه اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری نزدیک، تنگاتنگ و صمیمانه دادگستری و تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی با عوامل دامپزشکی در راستای حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی به آمادگی این اداره در رسیدگی به تخلفات بهداشتی دامپزشکی اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد همکاری بین بخشی در راستای تضمین سلامت و امنیت غذایی بیشتر از گذشته ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز