خبرگزاری کار ایران

در آستانه فرارسیدن سال جدید صورت گرفت؛

آغاز طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۷۵

به منظور در پیش بودن ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راهها توسط راهداران اداره کل راه و شهرسازی این استان در حال انجام است.

به منظور در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران نوروزی از سرتاسر کشور به مازندران و همچنین امنیت حریم راه‌ها و سامان دهی محورهای استان طرح ضربتی پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها توسط راهداران اداره کل راه و شهرسازی این استان در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از ساری، لطف الله عباسی مدیر راهداری این اداره کل ضمن اعلام این مطلب افزود: این اداره کل به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای استان و همچنین در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران نوروزی از سرتاسر کشور به این استان همه ساله در این ایام اقدام به سامان دهی و پاکسازی حریم محورهای ارتباطی استان می‌کند.

عباسی یادآور شد: طرح مذکور در قالب عملیات ویژه راهداری نوروزی این اداره کل در سطح کلیه محورهای اصلی و شریانی استان به اجرا در می‌آید.

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران خاطر نشان ساخت: راهداران پر تلاش این اداره کل بر اساس ماده ۷ آیین نامه حریم راه‌ها مبنی بر ریختن زباله، نخاله، مصالح ساختمانی روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شی دیگر در راه‌ها و حریم قانونی آن‌ها در داخل و خارج محدودهٔ قانونی شهر‌ها و همچنین هرگونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه می‌شود و نیز ایجاد راه دسترسی ممنوع می‌باشد از تاریخ ده اسفندماه اقدام به جمع آوری موارد ذکر شده و انجام وظایف قانونی خود نموده، که این امر تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز