خبرگزاری کار ایران

نجاتگران آذربایجان شرقی به۴ فقره حادثه امدادرسانی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۴۶

برخورد پژو و روا با کامیون که منجر به واژگونی کامیون می‌شود، تصادف خودروی تندر۹۰باپژو آردی و واژگونی سواری پژو ۴۰۵ از جمله این حوادثکه این حوادثکشته شده و مجروح انتقالی به بیمارستان داشتند.

ایلنا: نجاتگران پایگاههای امدادجاده‌ای استان اذربایجان شرقی از پنج شنبه شب و بامداد جمعه به ۴فقره حادثه امدادرسانی کردند.
به گزارش " ایلنا "، مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در خصوص عملیاتهای انجام یافته گفت: پنج شنبه شب یک نفر از مسافران به علت داشتن سنگ کلیه به پایگاه اسکو مراجعه و در خواست کمک می‌کند که نجاتگران بلافاصله فرد مصدوم را که به واسطه شدت درد قادر به حرکت نبوده به بیمارستان اسکو انتقال می‌دهند.
علی شهودی افزود: بامداد جمعه در اتوبان پیامبر اعظم در نزدیکی روستای بیات از توابع هشترود در اثر برخورد پژو و روا با کامیون که منجر به واژگونی کامیون شده بود۲ نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان هشترود انتقال داده شدند.
امداد رسانی به حوادثخونین محور اهر - تبریز
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همچنین از امداد رسانی به تصادف خونین در محور تبریز – اهر خبر داد و گفت: در این حادثه که روز جمعه حوالی ساعت ۸ صبح در ۵ کیلومتری پایگاه فصلی زنجیر بولاغی جمعیت هلال احمر اهردر گردنه گویجه بئل رخ دادکه در آن یک دستگاه خودروی تندر۹۰باپژو آردی برخورد کرده بود که متاسفانه تعدادی از سرنشینان کشته و مجروح شدند.
وی تصریح کرد: نجاتگران پایگاه زنجیر بولاغی جمعیت هلال احمراهر بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و اقدام به‌‌ رها سازی کشته شده‌ها و مجرو حان با استفاده از ست‌های برش نمودندکه ۲ نفر مجروحان حادثه با کمک نیروهای اورزانس به بیمارستان انتقال دادند.
وی ادامه داد: در حادثه دیگر که در محوراهر – کلیبر در گردنه سامبوران رخ داده بوددر اثر واژگونی سواری پژو ۴۰۵یک نفر دچار مصدومیت شده بود که توسط نجاتگران به صورت سرپایی مداوا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز