خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

فرمانداران مرند و جلفا معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۲۷

تقی کرمی و زاهد محمودی به ترتیب به عنوان فرماندارن مرند و جلفا منصوب شدند.

ایلنا: با حضور استاندار آذربایجان شرقی، فرمانداران جدید مرند و جلفا، معرفی و از تلاش‌های فرمانداران پیشین این دو شهرستان قدردانی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا استاندار آذربایجان شرقی با شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها، تقی کرمی را به عنوان فرمانداران جدید مرند و زاهد محمودی را به عنوان فرماندار جدید جلفا معرفی کرد.
وی همچنین از تلاش‌ها و خدمات بهنام رضوانی و مختار سیفی فرمانداران پیشین مرند و جلفا قدردانی کرد.
آشنایی با فرماندار جدید مرند
تقی کرمی، متولد سال ۱۳۴۷ در شهرستان مرند، دارای مدرک کار‌شناسی ارشد روابط بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی است و پیش از این در سمت‌های مختلفی همچون کار‌شناس سیاسی نهاد ریاست جمهوری و کار‌شناس دفتر مطالعات سیاسی وزارت کشور فعالیت کرده است. وی همچنین معاونت فرمانداری‌های شاهین‌دژ و مرند و فرمانداری شبستر را در سوابق کاری خود دارد.
آشنایی با فرماندار جدید جلفا
زاهد محمودی، متولد سال ۱۳۵۲ در شهرستان خلخال و دارای مدرک کار‌شناسی ارشد مدیریت اجرایی است که قبلا بخشداری بخش‌های خداآفرین و مرکزی جلفا را بر عهده داشته و سال‌ها به عنوان کار‌شناس در استانداری آذربایجان شرقی خدمت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز