خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

اجازه نمی‌دهیم حقوق کارگران تبریز کف تضییع شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۲۶

شدیدا پیگیر این موضوع هستیم و از کارگران می‌خواهیم که نگران نباشند. / مشکلات موسسه شفامهر و صندوق فرهنگیان مرند نیز بررسی شده و خوشبختانه اموال مردم و سهامداران محفوظ است و ما نیز اجازه نمی‌دهیم حقی از مردم ضایع شود. / پروژه انتقال آب ارس فاقد مطالعات زیست‌محیطی است. / با قدردانی از خدمات رضوانی درسمت فرمانداری مرند تقی کرمی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: تولیدکننده برای ما قابل احترام است، اما اجازه نمی‌دهیم حقوق کارگران تضییع شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مرند سخن می‌گفت با اشاره به مشکل کارگران کارخانه کاشی و سرامیک تبریز گفت شدیدا پیگیر این موضوع هستیم و از کارگران می‌خواهیم که نگران نباشند.
وی تصریح کرد: برخورد لازم با این کارخانه صورت گرفته و مالک آن موظف به پرداخت حقوق کارگران و راه‌اندازی مجدد خط تولید شده است.
جبارزاده با بیان اینکه متاسفانه در گذشته باج‌خواهی از دولت رواج یافته است، افزود: هرکس بخواهد با دستاویز قرار دادن حقوق کارگر از دولت باج‌خواهی کند یا به منابع دولت دست دراز کند ما آن دست‌ها را قطع خواهیم کرد و کسانی که از منابع دولتی و بانکی رانت‌خواری کرده‌اند را شناسایی می‌کنیم.
- مشکلات موسسه شفامهر و صندوق فرهنگیان مرند نیز بررسی شده است
استاندار آذربایجان شرقی در خصوص مشکل موسسه شفامهر و صندوق فرهنگیان مرند نیز اظهار داشت: این مشکلات نیز بررسی شده و خوشبختانه اموال مردم و سهامداران محفوظ است و ما نیز اجازه نمی‌دهیم حقی از مردم ضایع شود
وی افزود: ما موظف به احقاق حق مردم هستیم، اما از سهامداران و سپرده‌گذاران این دو موسسه هم می‌خواهیم که به مسوولان اعتماد کنند و فضا را برای پیگیری مسوولان آماده کنند.
- پروژه انتقال آب ارس فاقد مطالعات زیست‌محیطی است
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه انتقال آب ارس، این پروژه را فاقد مطالعات زیست‌محیطی عنوان و تاکید کرد: در اجرای این طرح شکی نیست، اما قبل از آن باید مطالعات لازم صورت گیرد تا مورد انتقاد آیندگان قرار نگیریم.
وی افزود: اصلاح وضعیت آب مرند یکی از دغدغه‌های ماست و شخصا این موضوع را پیگیری می‌کنم و امیدوارم به زودی کارهایی انجام شود.
- محدودیت منابع دولتی، فرصتی برای شکوفایی ظرفیت‌هاست.
جبارزاده با اشاره به محدودیت دولت در فروش نفت و کمبود منابع دولتی آن را فرصتی برای شکوفایی ظرفیت‌ها دانست و گفت: باید با دید توسعه‌نگر از تمام ظرفیت‌ها به طور کامل استفاده کنیم.
وی با تاکید بر تلاش همه مسوولان برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید که مورد تایید مردم نیز هست، افزود: دولت با بیشترین محدودیت‌ها مواجه است، اما با ظرفیتی که از مردم و کشور سراغ داریم قطعا می‌تواند بر مشکلات غلبه کند.
- معرفی فرماندار جدید مرند
اسماعیل جبارزاده در ادامه با قدردانی از خدمات رضوانی در مدت تصدی مسوولیت فرمانداری مرند، خاطرنشان کرد: هرکس که برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و اهداف کشور قدمی برداشته باشد قابل تکریم و قدردانی است.
جبارزاده همچنین تقی کرمی را به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند معرفی کرد و گفت: یکی از معیارهای دولت دکتر روحانی در انتخاب فرمانداران، داشتن تجربه و سابقه لازم در مجموعه وزارت کشور است و فرماندار جدید هم ۱۸ سال سابقه خدمت در رده‌های مختلف این وزارت‌خانه را دارد.
وی با اشاره به اهمیت شهرستان مرند، ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید با همکاری و همراهی همه مسوولان شهرستان، خدماتی درشان و شایستگی مردم مرند ارایه کند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ستون نظام، خون شهداست، افزود: امروز وظیفه ما حفاظت از خون شهدا و ارزش‌هایی است که شهدا به خاطر آن خود را فدا کردند، بنابراین اولین توصیه به فرماندار جدید این است که با قصد قربت الهی، در‌‌ همان مسیری حرکت کند که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند.
وی با بیان اینکه وحدت و همدلی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: امروز هم رمز غلبه بر مشکلات، هماهنگی و صمیمیت و همدلی همه مسوولان است و خوشبختانه در شهرستان مرند، وحدت و همدلی خوبی وجود دارد.
جبارزاده افزود: کارهایی که تا امروز انجام شده برای رضایت مردم مرند کافی نیست از فرماندار جدید خواست با تمام توان برای رضایت مردم این شهرستان تلاش کند.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید از همه نیروهای انقلاب استفاده کنیم، اظهار داشت: امروز برای حل مشکلات به توان همه نیروهای انقلاب نیاز داریم، بنابراین هر کس نظام و انقلاب و رهبری را قبول دارد برای ما قابل احترام است و هیچ کس نباید بین نیروهای انقلاب مرزبندی کند.
وی با بیان اینکه تمام هم و غم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است، افزود: این مردم بعد از ۳۵ سال از پیروزی انقلاب، باشکوه‌تر از تمام سال‌های قبل در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند که نشانه اراده آن‌ها برای حفظ انقلاب است.
جبارزاده با بیان اینکه ظرفیت‌های شهرستان مرند، قابلیت پاسخگویی به چند شهرستان را دارد، گفت: فرماندار جدید در قدم اول برنامه‌ای چهار ساله برای اداره شهرستان تهیه و اولویت‌ها و باید‌ها و نبایدهای توسعه شهرستان را در این برنامه تعریف کند.
تقی کرمی، فرماندار جدید مرند هم در این مراسم برنامه‌محوری، ایجاد روحیه امید، امنیت‌بخشی، هماهنگی با تمام مسوولان و صاحبان اندیشه، پرهیز از ارایه آمارهای غیرواقعی، پرهیز از کمیت‌نگری در امور اجرایی، تقویت بدنه کار‌شناسی دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر اعتبارات توزیع شده و تقویت کارگروه اشتغال شهرستان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های خود برای اداره شهرستان مرند عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز