خبرگزاری کار ایران

المپیاد ورزشی دانش‌آموزان - اصفهان؛

آغاز رقابت بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار دانش‌آموز در دیار زاینده‌رود

کد خبر : ۱۴۷۸۵۶

در این المپیاد دانش آموزان شرکت کننده در ۴رشته فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال در سالن‌های اختصاصی آموزش و پرورش اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.

افتتاحیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش المپیاد ورزشی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه کشور با حضور ۱۲۰۰ورزشکار دانش آموز از سراسر کشور در دیار زاینده رود آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در این المپیاد که به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در ۴رشته فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال در سالن‌های اختصاصی آموزش و پرورش اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.

پس از آغاز رقابت‌های این المپیاد در نوبت صبح شنبه، مراسم افتتاحیه باشکوه این رقابت های فرهنگی - ورزشی عصر امروز با حضور حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، فرشید ارمیان رئیس فدراسیون دانش آموزی کشور، عاملیان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و دیگر مسئولان در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها که تا هشتم اسفندماه در شهر اصفهان ادامه خواهد داشت، هم اکنون در ۸سالن آموزش و پرورش در سطح شهر اصفهان آغاز شده که با استقبال خانواده های اصفهانی علاقه‌مند به ورزش دانش آموزی نیز مواجه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز