خبرگزاری کار ایران

مسوول هلال احمر دورود:

کوهنورد مصدوم دورودی از بیمارستان مرخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۳۴

با بهبود وضعیت هوشیاری «محمد لشنی»، طی روزهای آینده وی از بیمارستان ترخیص و به خانه باز می‌شود.

مسوول هلال احمر دورود گفت: با بهبود وضعیت هوشیاری «محمد لشنی»، طی روزهای آینده وی از بیمارستان ترخیص و به خانه باز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، «عباس عبدی» اظهار کرد: بعد از پیدا شدن این کوهنورد دورودی، عملیات مداوا بر روی وی انجام شد و با آمبولانس به بیمارستان ۷ تیر شهرستان دورود انتقال پیدا کرد.

وی بیان نمود: وی ابتدا ۲ روز در بخش CCU و از روز جمعه در بخش عمومی این بیمارستان بستری شده است.

عبدی بیان کرد: لشنی بر اثر سقوط از صخره دچار ضرب‌دیدگی از ناحیه دست، پا و کمر شده بود که به منطقه‎ پاتاف پناه برده و بر اثر شدت سرما دچار سرما‌زدگی شدید می‌شود.

وی درباره وضعیت هوشیاری کنونی هوشیاری این کوهنورد لرستانی اظهار کرد: روز اول این کوهنورد نیمه‌هوشیار بود که با گذشت زمان اکنون هوشیاری او در حد مطلوب و بالایی است.

سرپرست فرمانداری دورود نیز در این رابطه اظهار کرد: امروز خانواده محمد لشنی با مراجعه به ساختمان فرمانداری دورود از مسوولان فرمانداری و هلال‌احمر استان برای عملیات جست‌و‌جو و پیدا کردن فرزندشان تقدیر و تشکر کردند.

قابل ذکر است محمد لشنی کوهنورد مصدوم دورودی با بیش از ۱۵ سال سابقه در رشته کوهنوردی و صخره‌نوردی عضو هیأت کوهنوردی و خانه کوهنوردی دورود است و اکنون مسوولیت فنی گروه کوهپیمایی سایپا و نماینده انجمن کوهپیمایی ایران در دورود را بر عهده دارد.

وی جمعهٔ گذشته به صورت انفرادی به ارتفاعات پریز در اشترانکوه شهرستان دورود رفته بود که در مسیر دچار حادثه و سقوط از صخره می‌شود که با تلاش فراوان نیروهای امدادی پس از ۴ شبانه روز عملیات جست‌وجو، صبح روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه زنده پیدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز