خبرگزاری کار ایران

بازدید روسای مجالس کشورهای آفریقایی از سایپا

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۶

ایلنا: هیات هایی از نمایندگان مجالس کشورهای آفریقایی مراکش، چاد، کومور و جیبوتی از خطوط تولید شرکت سایپا بازدید کردن

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری نهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری های اسلامی، ۴ هیات از نمایندگان کشورهای مراکش، چاد، کومور و جیبوتی در شرکت سایپا حاضر و از تکنولوژی و دستاوردهای این شرکت بازدید کردند.
در این مراسم عبداللطیف وهبی - رئیس هیات پارلمانی کشور مراکش ضمن ابراز خرسندی از تولید خودرو در ایران گفت: ایران در زمینه تولید خودرو به توانمندی های زیادی دست یافته و امیدوارم بتوانیم خودرو تیبا را که به طور کامل در ایران تولید شده به زودی در خیابان های کشور مراکش هم ببینیم.
وی افزود: قطعا با ایجاد تعامل بیشتر بین دو کشور در آینده ای نزدیک این امر محقق خواهد شد و محصولات سایپا در کشور مراکش حضور پیدا خواهد کرد و از این تعامل دو کشور بهره مند خواهند شد.
در این مراسم همچنین برهان حمید - رئیس مجلس کشور کومور نیز سایپا را شرکتی با قابلیت بالا در تولید خودرو دانست و گفت: در بازدیدی که از خطوط تولید شرکت سایپا داشتم از توانمندی های این شرکت اطلاع یافتم و امیدوارم در تولید و ارائه محصولات همچنان موفق باشند.
وی افزود: حضور هیات کشور کومور در سایپا نشان دهنده ارتباط خوب دو کشور است و امیدوارم این تعامل در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی گسترش یابد.
برهان حمید پیشنهاد کرد: درصورت تمایل شرکت سایپا، جمعی از کارشناسان این کشور می توانند در شرکت سایپا حاضر و با دستاوردها و تکنولوژی های این شرکت آشنا شوند و این ارتباط قطعا در مراودات اقتصادی بین دو کشور در آینده اثرات مثبتی خواهد داشت.
دکتر عیسی یوسف نماینده مجلس چاد و عضو اتاق بازرگانی این کشور نیز ضمن ابراز رضایت از این بازدید گفت: کشور ایران یک کشور توسعه یافته است و در سال های اخیر رشد چشمگیری در همه زمینه ها داشته است و قطعا آینده بسیار خوبی دارد، کشور چاد هم یکی از کشورهای آفریقایی در حال توسعه است و امیدوارم این بازدید سر آغاز ایجاد همکاری اقتصادی به ویژه در حوزه خودرو بین دو کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز