خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال الاتحاد:

بازیکنان تراکتورسازی ایران خطرناک هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۲

لیگ قهرمانان آسیا برای تیم الاتحاد آسان نیست.

ایلنا: سرمربی اروگوئه‌ای تیم الاتحاد عربستان گفت: با توجه به حضور بازیکنان بلند قامت در تیم تراکتورسازی ایران باید در نظر داشته باشم که این تیم در بازی هوایی خطرناک است و ما در دیدار اول خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم، بایستی به این موضوع توجه کنیم.
به گزارش ایلنا رسانه‌های عربستان روز شنبه به نقل از «خوان فیرسیری» اضافه کردند: لیگ قهرمانان آسیا برای تیم الاتحاد آسان نیست.
وی افزود: تیم الاتحاد عربستان در گروهی قرار دارد که تیم‌های العین امارات، لخویا قطر و تراکتورسازی ایران حضور دارند و همه این تیم‌ها از قدرت بالایی برخوردار هستند.
خوان فیرسیری اظهار داشت: ضمن آنکه نباید فراموش کرد که تیم الاتحاد هم اکنون باید در سه لیگ رقابت کند.
وی درباره بازیکنان خارجی تیمش از جمله «یونفیم «و «رودریگوئز» از برزیل و «احمد الفریدی» افزود: یونفیم بازیکن خوبی است که از قدرت تهاجمی خوبی برخوردار است و سایر بازیکنان تیم کمک خواهند کرد تا این بازیکن از لحاظ بدنی به شرایط آمادگی لازم دست یابد.
خوان فیرسیری ادامه داد: اما بازیکن دوم یعنی «خوان پاپلو رودریگوئز» از همه نظر شبیه یونفیم است و قدرت خوبی در بازی انفرادی دارد و تجربه این بازیکن به تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا کمک خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال الاتحاد عربستان افزود: احمد الفریدی نیز بازیکن بسیار خوبی است و بازی سازی او به قدرت تهاجمی تیم ما کمک می‌کند اما متاسفم که از او به دلیل مصدومیتی که برایش در جام پادشاهی عربستان ایجاد شد نمی‌توانم به صورت کامل و ۹۰ دقیقه استفاده کنم.
این تیم روز چهارشنبه برابر تیم تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز