خبرگزاری کار ایران

فرماندار جدید دشتستان معرفی شد

کد خبر : ۱۴۷۸۰۶

همه مسئولان باید در خدمت به مردم اهتمام ورزند و باید شایسته‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

در آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، ارسلان زارع به عنوان فرماندار جدید دشتستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آیینی با حضور مدیران ارشد استان بوشهر و شهرستان دشتستان، ارسلان زارع به عنوان فرماندار جدید شهرستان دشتستان معرفی شد.
استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: همه مسئولان باید در خدمت به مردم اهتمام ورزند و باید شایسته‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.
دکتر مصطفی سالاری افزود: هر کدام از شهرستان‌های استان بوشهر دارای ظرفیت و قابلیت بسیار بالایی هستند و دشتستان دارای شرایط ویژه‌ای است و مردم این شهرستان شایسته بهترین خدمات هستند.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: دشتستان در حوزه گردشگری و توریست و همچنین در زمینه کشاورزی دارای موقعیت مناسبی است که باید از این ظرفیت‌ها بهره ببریم.
دکتر سالاری تصریح کرد: مهار آب‌های شهرستان و جلوگیری از هدررفت آب موجبات اعتلای کشاورزی شهرستان دشتستان می‌شود و مدیریت شهرستان در این مسیر باید اهتمام ورزد.
وی یادآور شد: دشتستان از منابع انسانی ارزشمندی بهره می‌برد و استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های انسانی و نخبگان این شهرستان می‌تواند مسیر توسعه شهرستان را هموار‌تر کند و باید از این قابلیت ارزنده بهره ببریم.
استاندار بوشهر بیان کرد: توجه به شوراهای اسلامی و همچنین استفاده از ظرفیت اتحادیه‌های صنفی و بهره‌گیری از توانمندی نیروهای شهرستان امری لازم است و امیدوار هستیم در این راستا توجه جدی شود.
دکتر سالاری با اشاره به پیشینه تاریخی دشتستان نیز گفت: دشتستان دارای پیشینه تاریخی درخشانی است و مفاخر و ادبا و اندیشمندان بزرگی به کشور معرفی کرده است.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دشتستان افزود: ایجاد اشتغال و همچنین بهبود معیشت مردم از مزایای مهم توسعه گردشگری است که نباید مورد غفلت واقع شود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه هدف دولت ارتقای وضعیت معیشتی مردم است خاطرنشان کرد: توسعه کشاورزی در دشتستان و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای حمایت از کشاورزان موجبات بهبود وضعیت معیشتی این قشر تاثیرگذار می‌شود و در این راستا برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.
دکتر سالاری با تقدیر از فرماندهی انتظامی استان بوشهر در ایجاد امنیت پایدار در دشتستان گفت: آمارهای موجود نشان می‌دهد امنیت در شهرستان دشتستان از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است و این با تلاش شبانه‌روزی محقق شده است.
وی با اشاره به انتخاب زارع به عنوان فرماندار جدید، وی را فردی متخصص و بادانش معرفی کرد و اظهار داشت: امیدوار هستیم جناب زارع با استفاده از فضای همدلی و وحدت شهرستان نسبت به توسعه دشتستان اهتمام ورزد.
دکتر سالاری بیان کرد: نماینده دشتستان در مجلس، امام جمعه مرکز شهرستان و سایر ائمه جمعه و سایر مسئولان دشتستان در ایجاد همدلی و وحدت اهتمام خاصی دارند که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.
وی تاکید کرد: حضور در بین مردم امری مهم است که مسئولان ارشد شهرستان باید در این راستا گام بردارند.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ارتقای سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد و بی‌عدالتی امری مهم است که مدیریت شهرستان باید مورد توجه جدی قرار
دکتر سالاری در ادامه بر لزوم مقابله با زمین‌خواری تاکید کرد و افزود: زمین‌خواری لطمات زیادی به استان وارد کرده و باید با این پدیده برخورد قاطعانه شود.
وی همچنین با تقدیر از زحمات فرماندار سابق دشتستان افزود: همه باید کمک کنند تا دشتستان در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون گام بردارد.
استاندار بوشهر همچنین از حضور باشکوه مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.
فرماندار جدید دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی عبادت است و همه باید در این مسیر گام برداریم.
ارسلان زارع افزود: توسعه متوازن شهرستان دشتستان از اساسترین اولویت‌های اینجانب است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی اضافه کرد: بهبود همه شاخص‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و مذهبی و امنیتی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.
فرماندار دشتستان بیان کرد: خرمی فرماندار سابق تلاش‌های بسیار خوبی برای اعتلای شهرستان دشتستان داشت و باید از ایشان به خاطر خدمات گسترده به مردم تقدیر شود.
زارع ابراز داشت: برای رشد و پیشرفت شهرستان باید همه کمک کنند و همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر آبادانی شهرستان گام برداریم.
وی بیان کرد: دشتستان در مسیر توسعه گام برمی‌دارد و به فضل خدا این مسیر با تلاش همه مسئولان تداوم خواهد یافت.
در این آیین با تقدیر از تلاش‌های علیرضا خرمی(فرماندار سابق دشتستان)، ارسلان زارع به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز