خبرگزاری کار ایران

مبعلی با تیم هماهنگ نیست؛

ورمزیار: استقلال مقابل الشباب بازی سختی دارد / حضور مردم تنها برگ برنده آبی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۸۵

استقلال از اول فصل یک بازیکن طراح و بازیساز در وسط زمین نداشت که با آمدن ایمان مبعلی می‌خواهند این ضعف را پوشش دهند اما این کار نیاز به هماهنگی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کار استقلال در آسیا با توجه به وضعیتی که این تیم در حال حاضر دارد، سخت است.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می‌کنم حضور استقلال در آسیا با وضعیتی که این تیم در حال حاضر دارد، یک مقدار سخت است. کادر فنی استقلال در حال حاضر قبل از هر چیز باید تیم را از نظر روحی در شرایط عادی قرار دهند، ضمن اینکه در بازی با ملوان دیدیم استقلال در بعضی از نقاط زمین ضعف‌هایی دارد که باید پوشش داده شود.

وی افزود: آندو تیموریان در بازی با ملوان غایب بود که حضورش در ترکیب استقلال مقابل الشباب می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما غیبت خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده برای تیم قلعه‌نویی در این بازی مشکل‌ساز می‌شود. استقلال از اول فصل یک بازیکن طراح و بازیساز در وسط زمین نداشت که با آمدن ایمان مبعلی می‌خواهند این ضعف را پوشش دهند اما این کار نیاز به هماهنگی دارد و در حال حاضر ایمان با تیم هماهنگ نیست و برای اولین بازی مشکلاتی پیش خواهد آمد.

ورمزیار در پایان گفت: استقلال مقابل الشباب بازی سختی دارد و تنها چیزی که می‌تواند به این تیم کمک کند، حضور مردم است. به نظرم حضور تماشاگران بیشتر از بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود چون مردم با تشویق‌ها و حمایت‌های خود به تیم انرژی و انگیزه می‌دهند تا بازیکنان با حداکثر توان خود بازی کنند. الشباب از تیم های خوب عربستان است و بازیکنان مطرح خارجی را در اختیار دارد که برای استقلال خطرناک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز