خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

سرنوشت سازترین حوزه کاری در امداد، پذیرش و مددکاری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۴۴

سرنوشت ساز‌ترین حوزه در امداد ورودی آن است و در برنامه‌های تحولی کمیته امداد این بخش با زوایا و افق روشن این حوزه جایگاه خاصی پیدا کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: سرنوشت ساز‌ترین حوزه کاری در امداد، پذیرش و مددکاری است.
به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده در همایش یک روزه توجیهی – آموزشی مددکاران استان زنجان به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت حوزه پذیرش و مددکاری طی سنوات گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سرنوشت ساز‌ترین حوزه در امداد ورودی آن است و در برنامه‌های تحولی کمیته امداد این بخش با زوایا و افق روشن این حوزه جایگاه خاصی پیدا کرده است.
وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پذیرش و مددکاری استان بر اساس سیاست‌های دفتر مرکزی اذعان داشت: خوشبختانه شورای مرکزی کمیته امداد، مقام سرپرستی و حوزه حمایت و پذیرش توجه ویژه‌ای به بحثمددکاری دارند و بخشنامه‌هایی که در این راستا ارسال می‌شود، به گونه‌ای شفاف است که می‌توان بر اساس آن کار عملیاتی انجام داد.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به سیاست‌های راهبردی و رویکرد تحولی کمیته امداد طی سال‌های اخیر اذعان داشت: در برنامه‌های تحولی ما چند تغییر نگرش را باید پشت سر می‌گذاشتیم که از جمله آنجامعه هدف، مردم، مسئولان و امدادگران هستند.
این مسئول با اشاره به اینکه با انجام فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات زیرساختی تغییر نگرش لازم در جامعه هدف صورت گرفته است، گفت: هم راستا با این موضوع اعتماد سازی لازم تغییر در رویکرد و نگرش مردم نیز انجام شده است که مصداق بارز آن افزایش کمک‌های مردمی در شرایط تحریم و تورم است.
ولیزاده با اشاره به ارائه برنامه‌های آموزشی برای ارتقای سطح آگاهی مددجویان بیان کرد: نتیجه این فعالیت‌ها را در رفتار عزتمندانه مددجویان در موقعیت‌های مختلف شاهد هستیم.
وی در ادامه خطاب به مددکاران اظهار کرد: جایگاه امدادگران در این بخش ایجاب می‌کند که یک مقدار در حوزه پذیرش که تغذیه و خوراک سایر حوزه‌ها است، دقت لازم را داشته باشند.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برخی از رسالت‌های مددکاران گفت: اعقتاد ما بر این است که جامعه هدف به عنوان خروجی باید به حدی از بلوغ فکری و اجتماعی برسد که در مراجعه به دستگاه‌های دیگر سفیر امداد باشد.
این مسئول در پایان سخنان خود ارتقای عزت نفس مددجویان را از دیگر وظایف مددکاران عنوان کرد و گفت: حوزه پذیرش باید در بدو ورود طوری رفتار کند که شرط خدمات و زمان دار بودن خدمات مشخص باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز