خبرگزاری کار ایران

مشاور امور زنان وزیر کشور:

مشاور امور زنان استانداری‌ها حذف نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۴۱

چه برای استفاده از زنان نخبه در وزارت کشور و چه برای استفاد از بانوان در دیگر پست‌های مدیریتی دولت، متاسفانه بانک اطلاعاتی کلانی وجود ندارد. بنابراین ما در این زمینه به مشکل برخورده‌ایم و هدفمان این است که در سال ۹۳ این بانک اطلاعاتی را تهیه کنیم.

ایلنا: مشاور امور زنان وزارت کشور گفت: هیچ کدام از مشاورین امور زنان در استانداری‌ها حذف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " فهیمه فرهمند‌پور " در نشست خبری که امروز در وزارت کشور برگزار شد، ضمن اشاره به برگزاری اولین نشست مدیران کل امور زنان استان‌ها که فردا برگزار می‌شود گفت: یکی از مهم‌ترین ماموریتهای ما در اداره کل امور زنان وزارت کشور تسهیل‌گری و یک پارچه سازی سیاست‌ها درحوزه زنان وسیاست گذاری‌ها در حیطه اختیارات وزارت کشور است.

وی ادامه داد: همینطور بر این مسئله تاکید داریم که از عملکرد اجرایی مستقیم پرهیز کنیم و به دنبال ارتقای وضعیت دانشی و بینشی در این حوزه هستیم و امیدواریم تیم قوی از زنان برای عمل به این ماموریت‌ها داشته باشیم. کارآمدسازی زنان در این حوزه‌ها از اهداف ماست و ما در شرایطی نیستیم که بتوانیم با نیروهای غیر کارآمد وظایفمان را پیش ببریم.

وی در ادامه در مورد مسئله حذف پست مشاور امور زنان در وزارتخانه‌ها و دیگر ادارات کل افزود: طبق دستور وزیر کشور این مسئله در وزارت کشور و استانداری‌ها رخ نخواهد داد و هم اکنون در تمامی استانداری‌ها مشاوره امور بانوان حضور دارند و یا در حال انتصاب هستند. و همچنین ایشان تاکید داشتند که در بخش فرمانداری و بخشداری بتوانیم بیشتر از زنان استفاده کنیم.

فرهمند‌پور در ادامه افزود: چه برای استفاده از زنان نخبه در وزارت کشور و چه برای استفاد از بانوان در دیگر پست‌های مدیریتی دولت، متاسفانه بانک اطلاعاتی کلانی وجود ندارد. بنابراین ما در این زمینه به مشکل برخورده‌ایم و هدفمان این است که در سال ۹۳ این بانک اطلاعاتی را تهیه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز