خبرگزاری کار ایران

در اولین روز هفته؛

عرضه ۷۴ هزار تن قیر صادراتی و ۲۵۰۰ تن برنج وارداتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۴۰

تالار محصولات کشاورزی امروز شاهد عرضه ۲۵۰۰ تن برنج وارداتی به قیمت پایه ۲۳ هزار و ۵۰۰ ریال بود.

روز شنبه ۳ اسفند ماه، در صورت تقاضا، حدود ۷۵ هزار تن انواع قیر و گوگرد کلوخه در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود. ضمن آن که تالار محصوات کشاورزی شاهد عرضه ۲۵۰۰ تن انواع برنج وارداتی است.

به گزارش ایلنا، در این روز و در تالار صادراتی، در صورت تقاضا، ۷۲ هزار تن انواع قیر شعب مختلف شرکت نفت پاسارگاد روی تابلوی عرضه می رود. علاوه بر این، یکهزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت پترو صنعت زمرد، ۷۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت ایزوگام تبریز و ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت ایزونام عرضه را در تالار مذکور تجربه می کنند.

شایان ذکر است، شرکت پالایش نفت آبادان نیز با ۱۵۰۰ تن گوگرد کلوخه به قیمت پایه ۱۵۰ دلار در هر تن در تالار صادراتی حضور می یابد.

این گزارش حاکی است، تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه ۲۵۰۰ تن برنج وارداتی به قیمت پایه ۲۳ هزار و ۵۰۰ ریال است.

گفتنی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، ۲۱ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی عرضه می شود. لازم به ذکر است، ۸ هزار تن لوب کات سنگین، ۳۱۰ تن انواع مواد پلیمری، ۱۱۰ تن اسید کلریدریک، ۱۰۰ تن آب ژاول و ۲۵۰ تن TDI نیز راهی تالار معاملات مذکور می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز