خبرگزاری کار ایران

حضور معاون پارلمانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پیام نور قیدار

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۲۹

معاون پارلمانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه پیام نور قیدار از فعالان فرهنگی و قرآنی این دانشگاه تجلیل کرد.

معاون پارلمانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه پیام نور قیدار از فعالان فرهنگی و قرآنی این دانشگاه تجلیل کرد.
به گزارش ایلنا از زنجان، در این مراسم موسوی رییس دانشگاه پیام نور استان، فتحی فرماندار شهرستان، موسوی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی و میر صادقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده و مسئولان ادارات و نهاد‌ها و جمعی از اساتید و دانشجویان وکارکنان پیام نور مرکز قیدار حضور داشتند.
نصیری قیداری معاون پارلمانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در این مراسم اظهار داشت: هم‌اکنون یک میلیون دانشجوی کاردانی، دو میلیون و هشتصد هزار دانشجوی کار‌شناسی، ۴۱۰ هزار دانشجوی کار‌شناسی ارشد و ۴۰ هزار دانشجوی دکتری در ۲۵۰۰ مؤسسه آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند که در مقایسه با قبل از انقلاب ۲۴ برابر رشد داشته است.
وی همچنین با ارائه گزارشی به ارتقای رتبه علمی کشور در جهان اشاره و خاطر‌نشان کرد: کشور ایران در دهه اول انقلاب درگیر ترور و جنگ بود و بخش قابل توجهی از سرعت اولیه رشد علم در انقلاب گرفته شد. دهه دوم مختص توسعه کمی و دهه سوم توسعه کیفی بود؛ لذا توجه به تجاری‌سازی در دهه چهارم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد. با وجود رشد علمی زیاد در ایران هنوز با قله‌های هدف‌گذاری شده فاصله داریم و اقتضای زمان حال تجاری‌سازی علم است؛ لذا مسئولیت بزرگی بر گردن دانشگاهیان است تا قانون‌های موجود به فعل تبدیل شود البته نباید فراموش کرد که تمرکز روی یک هدف ما را از اهداف دیگر غافل کند و همچنان باید در کنار تجاری‌سازی به تولید علم نیز توجه شود.
سیدمحمدعلی موسوی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه مطالبی را در خصوص دستاوردهای انقلاب و تاثیر مثبت انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و علل دشمنی آمریکا و برخی از کشورهای غربی با جمهوری اسلامی ایران مطالبی را بیان کرد.
فتحی فرماندار شهرستان خدابنده نیز گفت: دهه فجر سرچشمه نور و نتیجه استقامت ملتی مسلمان برای دمیدن تاج گل آزادی و شکفتن حقیقت است.
وی ادامه داد: دهه فجر یادگار قلب‌های سرشار از عشق امام خمینی(ره) و دل‌های لبریز از عشق به پیروزی انقلاب اسلامی وحاصل خون شهداست بهمن امتداد باور اندیشه سرخ علوی برای برپایی عدل الهی و آرمان‌های اسلامی می‌باشد.
فرماندار شهرستان خدابنده همچنین مطالبی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و فرمایشات حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری بیان کرد.
اجرای تئا‌تر طنز، اجرای کلیپ، تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی دانشگاه، خانواده شهید خسروی‌نژاد از دانشجویان مرکز قیدار و برندگان مسابقات نجات تخم مرغ این دانشگاه از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز