خبرگزاری کار ایران

با ترکیبی جوان به بازی‌های آسیایی می‌رویم؛

رضایی: امیدوارم جوانان با اثبات آمادگی فنی در مسابقات جهانی بدرخشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۰۹

تیم ملی در اولین گام از ۲۷فروردین‌ماه لغایت ۵ اردیبهشت‌ماه سال ۹۳ در مسابقات آسیایی در مشهد حضور دارد و قصد ما این است که تیمی صد در صد جوان به این مسابقات روانه کنیم.

تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی کره‌جنوبی ۲۰۱۴ و تکرار مقام قهرمانی دو رویداد مهم را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در مشهد و حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در لهستان که پس از حضور در این دو دوره مسابقه مهم، مربیان تیم ترکیب تیم را برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی خواهند شناخت، اما تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات قهرمانی آسیا در مشهد که فروردین‌ماه بر پا می‌شود با ترکیبی از جوانان شرکت خواهد کرد. این مسابقات برای جوانان تازه به اردو دعوت شده حیاتی است و تیم‌های نخست این رقابت‌ها مجوز ورود در بازی‌های آسیایی را بدست خواهند آورد و تیم ایران علی‌رغم قهرمانی در دور پیشین بازی‌های پاراآسیایی در محکی جدی در رقابت با رقیبان قرار می‌گیرد.

پس از پایان لیگ والیبال نشسته از سوی هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال، ۲۱ والیبالیست به اردوی تیم ملی دعوت شدند. رضایی با اعلام خبر دعوت از بازیکنان برای شرکت در اردوی آمادگی والیبال نشسته گفت: این اردو از ۱۶ لغایت ۲۳ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به ترکیب دعوت‌شدگان به اردوی ملی گفت: از مجموع ۲۱ والیبالیست ۱۰ نفر از ترکیب تیم ملی در پارالمپیک لندن هستند و ۱۱ نفر جوانان جویای نام والیبال نشسته هستند که این فرصت را بدست می‌آورند که شایستگی خود را به مربیان ملی نشان بدهند.

رضایی با اشاره به برنامه آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته برای بازی‌های اینچئون گفت: تیم ملی در اولین گام از ۲۷فروردین‌ماه لغایت ۵ اردیبهشت‌ماه سال ۹۳ در مسابقات آسیایی در مشهد حضور دارد و قصد ما این است که تیمی صد در صد جوان به این مسابقات روانه کنیم و امیدوارم این جوانان در نهایت بتوانند با اثبات آمادگی فنی خود در مسابقات جهانی هم بدرخشند.

وی درباره مسابقات جهانی لهستان نیز گفت: مسابقه‌های جهانی از ۲۰ خرداد لغایت ۳۰ خردادماه سال آینده برگزار می‌شود که تمرینات ملی زیر نظر علیرضا معمری، بهمن تاروردی‌زاده، فرید صائبی و علی اخوان برگزار می‌شود و سرپرستی تیم بر عهده علی کشفیا خواهد بود، اما یقیناً در طول اردوهای آمادگی از وجود مربیان دیگر نیز استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان با ابراز امیدواری از حضور درخشان تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات قهرمانی آسیا، جهان و پاراآسیایی گفت: در نظر داریم اردوهای متناوب را با حضور بهترین والیبالیست‌های نشسته ایران برگزار کنیم. برنامه و برگزاری این اردوها براساس شیوه آمادگی تیم برای بازی‌های آسیایی و جهانی دوگانه است و نحوه همکاری با مربیان و استفاده از بازیکنان متغیر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز