خبرگزاری کار ایران

انتخاب کننده ما هستیم؛

داورزنی: با دو گزینه دیگر وارد مذاکره شدیم / مشکلی با برناردی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۸۷

باید سعی کنیم به دور از هرگونه شتابزدگی بتوانیم با بررسی شرایط موجود، بهترین انتخاب را انجام دهیم، همانطور که ۳ سال پیش با انتخاب ولاسکو توانستیم راه صعود خود را در والیبال دنیا هموار کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال از ادامه مذاکرات برای امضای قرارداد سرمربیگیری تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، در حالیکه قرار بود تصمیم نهایی درخصوص انعقاد یا عدم انعقاد قرارداد با لورنزو برناردی روز جمعه اتخاذ شود، محمدرضا داورزنی در این خصوص گفت: بر اساس صحبت‌هایی که با برناردی کردیم قرار شده بود جمعه درخصوص چگونگی حضورش در ایران و تشکیل اردوهای تیم ملی اعلام نظر نهایی کند که روز گذشته اعلام کرد تمرینات تیم ملی پس از تعطیلات ۶ روز اول سال با حضور تمامی افراد زیر نظر دستیار وی که از مربیان مطرح دنیاست برگزار خواهد شد.

داورزنی ادامه داد: در حال حاضر برناردی مشکل دیگری برای حضور در پست سرمربیگری تیم ملی ایران ندارد، ولی ما با توجه به اما و اگرهایی که درخصوص توافق با برناردی مطرح شده بود، پیشنهادات و مواردی دیگری را نیز بررسی کردیم و به همین منظور هم با دو گزینه دیگر وارد مذاکره شدیم که پس از پایان این مذاکرات در اواخر هفته جاری احتمالا درخصوص یک گزینه به جمع بندی نهایی می‌رسیم.

وی افزود: این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم. پس باید تمام سعی خود را بکنیم تا به دور از هر گونه شتابزدگی بتوانیم با بررسی شرایط موجود، بهترین انتخاب را انجام دهیم. همانطور که ۳ سال پیش با انتخاب ولاسکو توانستیم راه صعود خود را در والیبال دنیا به خوبی هموار کنیم. در آن زمان هم گزینه‌های دیگری چون پراندی، لوزانو و آناستازی وجود داشتند که پر افتخار و نامدار بودند. الان هم باید با تدبیر پیش برویم تا بتوانیم برای رسیدن به اهداف جهانی والیبال ایران، شایسته‌ترین فرد را برای هدایت تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز