خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان:

حرکت مدیران در چارچوب ضوابط مانع تخطی در ادارات می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۹

تفویض اختیار به کارکنان یکی از مسائلی است که متاسفانه امروزه در ادارات و دستگاه‌ها کمتر به آن توجه می‌شود.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: رعایت ضوابط و مجموعه قوانین اداری در دستگاه‌ها الزامی است و حرکت مدیران در این راستا موجب تخلف و تخطی در ادارات خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، قنبر موسی‌نژاد در همایش آموزشی توجیهی کارکنان حوزه برنامه‌ریزی کمیته امداد کردستان تصریح کرد: مدیران الگوی کارکنان در راستای حرکت در چارچوب ضوابط و قانون هستند و این موضوع منتج به بهره‌وری سازمانی بیشتر می‌شود‌.
وی افزود: نقش آموزش هم در ارتقا، بهره‌وری و اثربخشی در اداره تاثیر بسزایی دارد که توجه به این مهم در کمیته امداد کردستان در اولویت قرار گرفته است.
موسی‌نژاد اظهار داشت: این نهاد در سال گذشته بدون هزینه‌ اضافی دو برابر میانگین کشوری آموزش‌ ارائه داده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: ارائه آموزشی‌های مرتبط با حوزه‌های کاری این نهاد در بخش‌‌های مختلف در سطح استانی و شهرستانی در سال‌جاری نیز در دستور کار قرار گرفت و دوره‌های مختلفی برگزار شده است.
وی ادامه داد: مدیران شهرستانی باید به ایجاد بسترهای لازم برای ارائه آموزش‌های مورد نیاز کارکنان توجه بیشتری داشته باشند.
موسی‌نژاد تصریح کرد: تفویض اختیار به کارکنان یکی از مسائلی است که متاسفانه امروزه در ادارات و دستگاه‌ها کمتر به آن توجه می‌شود.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، مدیران در سطح شهرستان‌های استان باید با تفویض اختیار به کارکنان زیردست خود زمینه رشد و تشویق آنان می‌شود.
موسی‌نژاد بیان داشت مدیران شهرستانی باید برخی از اختیارات را به کارکنان تفویض نمایند و خود کار نظارت را انجام دهند تا بهره‌وری افزایش یافته و اهداف مدنظر و برنامه‌های سازمانی محقق شود.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌هایی در کمیته امدادهای شهرستانی گفت: مشارکت همکاران در تصمیم‌گیرهای این کارگروه باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد کردستان یادآور شد: در بحثتشویقی‌ها نیز باید کسانی که کارایی و تاثیرگذاری بیشتری دارند مورد توجه قرار گیرند تا ضمن ترغیب آنان برای خدمت بیشتر به مردم، برای سایر کارکنان نیز الگو باشند.
موسی‌نژاد ارتباط با همکاران، صداقت در کار و مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را سه عامل کلیدی در تحقق بهره‌وری و ارتقای همکاران دانست و خاطرنشان کرد: به منظور بهره‌وری بیشتر و برطرف کردن نقاط ضعف برنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در شهرستان‌ها اجرایی شده است.
وی افزود: باید با توانمندسازی کارکنان به گونه‌ای عمل کنیم، تا نگاهی که امام راحل در بحثبهره‌وری به این نهاد داشتند، تحقق یابد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد برگزاری این همایش آموزشی بستر ارتقا کارکنان و افزایش رضایتمندی جامعه هدف و تحقق اهداف و چشم‌اندازهای این نهاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز